کد خبر : 1827653 | 14 خرداد 1401 ساعت 15:05 | 88.7K بازدید | 10 دیدگاه

آتلیه بیرانوند در دوحه افتتاح شد+ نمونه کار!

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین شب گذشته دست به دوربین شده و عکس های جالبی ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل دیگر در فوتبال اروپا ترجیح داد تا بار دیگر به فوتبال ایران برگردد. او به عنوان اولین خرید تابستانی پرسپولیس، با مدیران باشگاه سرخ پوش پایتخت به توافق رسید تا با تعیین تکلیف زودهنگام آینده خود در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.

بیرانوند که یکی از ملی پوشان حاضر در اردوی دوحه است، شب گذشته در کنار انجام تمرینات خود کنار دیگر دروازه بانان تیم، دست به دوربین شده و نشان داد که با دستان خود علاوه بر مهار و پرتاب توپ، می تواند کارهای دیگری چون عکاسی را هم انجام دهد؛ البته گلر تیم ملی بر خلاف دو مهارت قبلی، در عکاسی نیاز به آموزش بیشتر دارد.

بیرو دوربین نعیم احمدی عکاس تمرین تیم ملی را گرفت و مشغول ثبت عکس هایی شد که مشاهده می کنید. یکی از نفراتی که مقابل لنز علیرضا قرار گرفته و با لبخند برای او ژست گرفت، امیر عابدزاده بود که رقابت نزدیکی با او برای فیکس شدن در تیم ملی دارد.

1719122
در این عکس، احسان حاج صفی مقابل دوربین بیرو ژست گرفته ولی لنز روی سروش رفیعی فوکوس کرده تا به جای تصویر کاپیتان تیم ملی، عکسی یهویی از سروش ثبت شود.
1719123
1719124
1719125

در کنار احمد نوراللهی و امیر عابدزاده، یکی دیگر از سوژه های بیرانوند احسان حاج صفی بود ولی عکسی که ثبت شد، مربوط به سروش رفیعی بود. دروازه بان تیم ملی در حین ثبت این عکس به خاطر ناآشنایی با تنظیمات لنز، به جای احسان، روی سروش فوکوس کرد تا هافبک سپاهان، به جای او سوژه اصلی عکس شود.

دیدگاه‌ها