کد خبر : 1827659 | 14 خرداد 1401 ساعت 16:07 | 119.9K بازدید | 20 دیدگاه

پایان12 سال زندگی مشترک

تایید جدایی پیکه و شکیرا؛ از این اتفاق ناراحتیم

مدیر برنامه شکیرا، همسر جرارد پیکه، رسما جدایی این زوج از یکدیگر را تایید کرد.

تایید جدایی پیکه و شکیرا؛ از این اتفاق ناراحتیم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره اختلافات ایجاد شده بین شکیرا و جرارد پیکه به گوش می‌رسید. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند که این بازیکن اسپانیایی به همسرش خیانت کرده و همین موضوع باعث شده که این خواننده مشهور کلمبیایی پس از 12 سال تصمیم به جدایی بگیرد. 
چند منبع نزدیک به این زوج نیز با تایید این خبر مدعی شده بودند که آنها روند قانونی جدایی از یکدیگر را آغاز کرده و وکلایی را به خدمت گرفته‌اند تا تکلیف حضانت ساشا و میلان، دو فرزند آنها، را مشخص کنند. 
با این حال هیچ یک از این دو نفر این موضوع را تایید یا رد نکرده بود و حتی روز گذشته تصویری از شکیرا در کنار پیکه در ماشین او در شهر بارسلونا منتشر شد و همین باعث شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره شایعه بودن مطلب منتشر شده مطرح شود. 

 

1719130


با این حال تیم روابط عمومی شکیرا دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تایید کرد. در این بیانیه آمده:«ما با کمال ناراحتی  تایید می‌کنیم که در حال جدایی هستیم. به خاطر حفظ شرایط مناسب برای فرزندان‎مان که اولویت ما هستند، از همه می‌خواهیم که حریم خصوصی ما را حفظ کنند. از شما برای درکی که دارید سپاسگزاریم.»
شکیرا همچنین دقایقی قبل پیامی را در صفحه رسمی توییترش منتشر کرد و به دنبال کنندگانش اعلام کرد عکسی از او در آمبولانس که در حال انتشار است، مربوط به چند روز قبل و زمانی است که پدرش به زمین افتاده و او در حال انتقال پدرش به بیمارستان بوده است. 

 

1719131


منابع نزدیک به این زوج مشهور و جذاب دنیای فوتبال و موسیقی پیش از این خبر داده بودند که هیچ یک از این دو نفر به دنبال دریافت پول از دیگری نیست و تنها مشکل اصلی بر سر راه جدایی آنها حضانت فرزندان است. 
گفته می‌شود شکیرا به هیچ وجه قصد ادامه حضور در اسپانیا را ندارد و می‌خواهد به کشور دیگری نقل مکان کند و فرزندانش را نیز با خود ببرد. از سوی دیگر پیکه هم دوست ندارد از فرزندانش جدا شود و این باعث شده که کار جدایی این دو نفر از یکدیگر با مشکلاتی روبرو شود.
این اتفاق واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت. یکی از کاربران توییتر درباره این جدایی نوشت:«ظاهرا پیکه به شکیرا خیانت کرده است، او حتی نمی‌تواند از ازدواجش دفاع کند!»
کاربر دیگری با اشاره به حمایت‌های همیشگی شکیرا از همسرش نوشت:« تصور کنید که به همسری مانند شکیرا هم خیانت شده! پیکه یک خیانت‌کار احمق است. حق شکیرا بیشتر از این بود.»

دیدگاه‌ها