کد خبر : 1827660 | 14 خرداد 1401 ساعت 16:31 | 16K بازدید | 8 دیدگاه

فن دایک: دی‌یونگ از نظر من همیشه بهترین است

ویرژیل فن دایک، مدافع تیم ملی هلند، عملکرد فرانکی دی‌یونگ را مورد تحسین قرار داد.

فن دایک: دی‌یونگ از نظر من همیشه بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف بلژیک رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 از سد این تیم عبور کند. 
دو گل از ممفیس دیپای در کنار یک گل از استیون برخواین و یک گل از دنزل دومفرایز باعث شد شاگردان لوییس فن خال قدم اول در لیگ ملت‌های اروپا را در برابر حریف قدرتمندشان محکم بردارند. 
دی‌یونگ عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت و نمایش درخشان او تحسین بسیاری از هم تیمی‌ها و مربیانش را به دنبال داشت. 
پس از فن خال که در نشست خبری پس از بازی از عملکرد این بازیکن تمجید کرده بود، این بار نوبت به فن دایک رسید که به نمایش خوب او اشاره کند. 

 

1718531


این مدافع هلندی پس از پایان بازی برابر بلژیک در پاسخ به این سوال که تحت تاثیر عملکرد کدام هم تیمی‌اش قرار گرفته است گفت:« استیون برخواین باورنکردنی ظاهر شد. ممفیس دیپای هم نمایش بسیار خوبی داشت. فرانکی دی‌یونگ هم همینطور... البته او از نظر من همیشه بهترین است و عالی بازی می‌کند.»
دی‌یونگ در حال حاضر همچنان با بارسلونا قرار دارد اما بسیاری از منابع خبری اسپانیایی و انگلیسی از علاقه باشگاه بارسا به فروش او و همچنین علاقه باشگاه یونایتد به جذب این بازیکن در روزهای اخیر خبر داده‌اند. به این ترتیب ممکن است فن دایک و دی‌یونگ فصل آینده روبروی یکدیگر قرار بگیرند. 
گفته می‌شود که ژاوی هرناندز علاقه‌ای به ادامه حضور او در تیمش ندارد و شرایط مالی باشگاه بارسا باعث شده که آنها به فکر فروش برخی از بازیکنان از جمله این هافبک هلندی باشند تا بودجه لازم برای جذب بازیکنان مدنظرشان در تابستان را تامین کنند.

دیدگاه‌ها