کد خبر : 1827684 | 14 خرداد 1401 ساعت 19:59 | 6.6K بازدید | 5 دیدگاه

نسبت به قلعه‌نویی و تیمش بی مهری می‌شود؛

تیکدری: قصد جدایی از گل گهر را ندارم

مهدی تیکدری می‌گوید گل گهر می‌توانست مدعی قهرمانی باشد و فصل را حداقل با رتبه دوم به پایان برساند اما حکم کمیته انضباطی مانع این اتفاق شد.

 تیکدری: قصد جدایی از گل گهر را ندارم

به گزارش ورزش سه، گل گهر در هفته پایانی لیگ برتر در شرایطی که دو بار از حریف خود ذوب آهن عقب افتاده بود، در نهایت با نتیجه ۳-۲ پیروز شد. مهدی تیکدری درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: ما پس از کسر امتیاز واقعا به رتبه چهارم جدول احتیاج داشتیم؛ بعد از اینکه فولاد مساوی کرد حساسیت بازی برای ما بالا رفت و کمی اذیت شدیم اما پس از آن به بازی برگشتیم و ۸۰ دقیقه کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود. حق‌مان پیروزی در بازی بود و خدا را شکر توانستیم با یک کامبک شیرین ببریم و فصل را به‌خوبی به پایان برسانیم.

او در خصوص حواشی این بازی و اعتراضاتی که اعضای تیم حریف به داوری داشتند گفت: مسئله خاصی نبود و اتفاقا داور خیلی خوب سوت زد. ذوب آهنی‌ها از زمانی که گل اول را زدند شروع به وقت کشی کردند؛ پس از آن شروع به اعتراض به تصمیمات داور کردند و می‌گفتند داور بازی را برای گل گهر درآورده و ما وقت کشی می‌کنیم در صورتی‌که اصلا این‌طور نبود‌.‌

بازیکن گل گهر در مورد عملکرد خودش در بازی با ذوب آهن عنوان کرد: من بعد از مصدومیت یکی دو ماهه که از ناحیه مچ پا داشتم در ۳-۴ بازی اخیر به شرایط ایده‌آل رسیده بودم. این بازی هم برای من مثل بقیه بازی‌ها بود و دوست داشتم فصل را خوب تمام کنم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستم در پایان فصل به چیزی که می‌خواستم برسم.

وی در خصوص طولانی شدن دوره مصدومیتش توضیح داد: ‌بعد مصدومیتی که از ناحیه مچ پا داشتم به بازی‌ها رسیدم اما متاسفانه پس از آن همسترینگم پاره شد و چندین هفته هم به‌خاطر این مصدومیت بازی‌ها را از دست دادم. این اتفاقات برای دعوت شدنم به تیم ملی به ضررم شد اما انشاالله در این پیش فصل به‌خوبی تمرین می‌کنم تا فصل بعد مصدوم نشوم و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم که به تیم ملی دعوت شوم.

تیکدری درباره فصلی که گل گهر پشت سر گذاشت بیان کرد: فصل بسیار سختی بود؛ ما صدر جدول بودیم اما با رای کمیته انضباطی و استیناف به رتبه هفته سقوط کردیم. برگشتن به جدول خیلی سخت بود و هر تیمی به جای ما بود قطعا نتایج خیلی بدی می‌گرفت. همه می‌گویند ۷ امتیاز کسر شد در صورتی‌که ما بعد از آن اتفاق در سه بازی ۲ امتیاز گرفتیم و در واقع جدا از آن ۷ امتیاز، ۷ امتیاز دیگر هم از دست دادیم. از طرفی بازی‌هایی که نتیجه آن را تغییر دادند، با رقبای مستقیم ما بود اما خدا را شکر بچه‌های ما ثابت کردند که توانایی انجام هر کاری را دارند.

او ادامه داد: با وجود بی مهری‌ها توانستیم رتبه چهارم را کسب کنیم که فکر می‌کنم رتبه بدی نبود ولی قطعا اگر امتیاز کم نمی‌شد مدعی قهرمانی بودیم یا حداقل رتبه دومی‌مان قطعی می‌شد.

وینگر راست گل گهر در مورد فشاری که در این فصل به امیر قلعه‌نویی وارد شد گفت: امیرخان نیازی به تعریف من ندارند اما فکر می‌کنم در سال‌های اخیر نسبت به ایشان و تیم‌شان بی مهری می‌شود. انشاالله که این اتفاقات سهوی بوده باشد و دیگر تکرار نشود تا تیم ما و شخص آقای قلعه‌نویی متضرر شوند.

تیکدری درباره پیشنهاداتی که در نیم فصل برای جدایی از گل گهر دریافت کرد و همچنین برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: در نیم فصل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال لطف داشتند و نسبت به جذب من اقدام کردند. من دو سال دیگر هم با گل گهر قرارداد دارم و قصد جدایی ندارم. از شرایطم کاملا راضی هستم و انشاالله وقتی قراردادم به پایان رسید برای آینده تصمیم می‌گیرم.

او با تمجید از باشگاه گل گهر اضافه کرد: گل گهر به یک تیم بزرگ و برند برای فوتبال ایران تبدیل شده و از نظر امکانات بی نظیر است و به بازیکنانش احترام می‌گذارد و همه شرایط یک باشگاه خوب و ایده‌آل را دارد. قطعا هیچ بازیکنی دوست ندارد از این تیم جدا شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و به قراردادم پایبند هستم.

دیدگاه‌ها