کد خبر : 1827700 | 14 خرداد 1401 ساعت 22:07 | 72.6K بازدید | 7 دیدگاه

اشتباه بچگانه؛ تعویض ساوت‌گیت علیه انگلیس(عکس)

اشتباه عجیب جیمز باعث شد یک پنالتی به سود مجارستان اعلام شود.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس امشب از سری مسابقات دور اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف مجارستان رفته است. روی کاغذ این دیدار آسان‌ترین بازی شاگردان گرت ساوت‌گیت محسوب می‌شود چراکه آنها در دو دیدار دیگر باید به مصاف تیم‌های قدرتمند آلمان و ایتالیا بروند؛ یعنی تقابل با تیم این روزها آماده هانسی فلیک و البته تکرار فینال یورو برابر قهرمان مسابقات یعنی ایتالیا.

تصور می‌شد که انگلیس در بازی امشب یک نمایش کاملا هجومی را ارائه دهد و نهایتاً کار خیلی دشواری برای پیروزی بر مجارستان پیش رو نداشته باشد اما اوضاع به شکل متفاوتی برای شاگردان گرت ساوت‌گیت پیش رفت و حتی در مقاطعی از نیمه اول این مجارستان بود که بر انگلیس برتری داشت.

در نیمه دوم نیز این مجارستان بود که شروعی هجومی داشت و چند موقعیت روی دروازه انگلیس ایجاد کرد تا بالاخره به گل دست یافت. در دقیقه 64 اشتباه عجیب ریس جیمز که تازه به جای الکساندر آرنولد وارد زمین شده بود باعث شد یک پنالتی برای مجارستان اعلام شود. مدافع تیم ملی انگلیس به شکل بچگانه‌ای روی ژولت ناگی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دومین سوبوسلای پشت توپ استاد و دروازه انگلیس را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.


1719177

17191791719180

دیدگاه‌ها