کد خبر : 1827702 | 14 خرداد 1401 ساعت 23:29 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

ساوت‌گیت: تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش به اندازه کافی برای رسیدن به پیروزی مقابل مجارستان تلاش نکرده است.

ساوت‌گیت: تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز در گام اول خود از سری مسابقات لیگ ملت‌ها مهمان مجارستان بود و نهایتاً در دیداری که نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد با نتیجه 1-0 از حریف خود شکست خورد. روی کاغذ این آسان‌ترین بازی سه‌شیرها محسوب می‌شد چرا که آنها باید در دو دیدار آینده‌شان به مصاف آلمان و ایتالیا بروند.

1719194

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، بعد از بازی گفت: "ما باید این مسئله را بپذیریم که به اندازه کافی برای پیروزی در این بازی تلاش نکردیم. البته فکر می‌کنم تساوی نتیجه درست‌تری بود. فکر می‌کنم که در اطراف محوطه جریمه نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم هرچند که موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم اما در نهایت موفق نبودیم."

سرمربی تیم ملی انگلیس درباره ضربه پنالتی که به سود مجارستان اعلام شد نیز گفت: "شما همواره چالش‌هایی شبیه به این را در محوطه جریمه می‌بینید. ریس جیمز حرکت کرد تا فقط خودش را بین بازیکن و توپ قرار دهد و مهاجم از این برای گرفتن پنالتی استفاده کرد. گاهی اوقات وقتی خارج از خانه بازی می‌کنیم چنین تصمیماتی گرفته می‌شود."

1719192

ساوت‌گیت همچنین در رابطه با اینکه زانو زدن بازیکنان(کار نمادین علیه نژادپرستی) در ابتدای مسابقه با سوت و هو کردن هوادارن مجارستانی روبه‌رو شد نیز گفت: "اولین مسئله این است که چرا ما این کار را انجام می‌دهیم. ما باید تلاش کنیم تا مردم در سرتاسر جهان را آموزش دهیم. با این حال من نمی‌دانم چرا مردم چنین ژستی را انتخاب می‌کنند. من فکر می‌کنم اغلب این جوانان هستند که نمی‌دانند چرا باید این کار انجام شود بنابراین تحت تاثیر افراد مسن‌تر قرار می‌گیرند. ما به‌عنوان یک تیم موضع خود را اعلام کرده‌ایم و همه می‌دانند. من باید روی فوتبال تمرکز کنم، وقتی شکست می‌خورید نمی‌توانید در مورد سایر زمینه‌ها زیاد صحبت کنید، زیرا این به معنای عدم مسئولیت در قبال نتیجه است."

دیدگاه‌ها