کد خبر : 1827704 | 15 خرداد 1401 ساعت 01:13 | 17.2K بازدید | 7 دیدگاه

ایتالیا ۱-۱ آلمان: تساوی دشمنان قدیمی

ایتالیا و آلمان در اولین دیدارشان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به تساوی ۱-۱ رسیدند.

ایتالیا ۱-۱ آلمان: تساوی دشمنان قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی که از رسیدن به جام جهانی بازماندند، در دیدار امشب میزبان آلمان بودند و علی‌رغم اینکه ابتدا با گل لورنزو پلگرینی پیش افتادند اما در نهایت به تساوی رضایت دادند.

آلمانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه میزبان ایجاد کنند.
در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و بازیکنان ایتالیا هم پیش کشیدند اما باز هم فرصت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 34، شوت زمینی اسکاماکا از پشت محوطه جریمه می توانست به گل اول بازی منجر شود اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

1719199

در دقایق پایانی نیمه اول هم اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم ایتالیا شروع بهتری داشت و در دقیقه 48، روی ارسال فلرونزی، این اسکاماکا بود که می توانست با یک ضربه سر کار را تمام کند اما او نتوانست از این فرصت خوب استفاده کند و این موقعیت از دست رفت.
در ادامه این بازیکنان ایتالیا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 70 به گل رسیدند. روی حرکت خوب ویلفرد گنونتو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که توپ به پلگرینی رسید و او هم دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

1719200

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه 73 جاشوا کیمیش کار را به تساوی کشید. روی یک حمله همه جانبه از سوی بازیکنان آلمان بود که ارسال یوناس هافمن بعد از برخورد به بازیکن حریف مقابل کیمیش قرار گرفت و او هم با یک شوت محکم کار را به تساوی کشید. 

1719201

در دقایق پایانی مانچینی دست به چند تعویض زد اما هیچ یک از آن‌ها نتوانستند تغییری در سرنوشت بازی ایجاد کنند. در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها