کد خبر : 1827708 | 15 خرداد 1401 ساعت 09:19 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

مانچینی: حیف شد که زود گل تساوی را دریافت کردیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید آنها راهی طولانی در پیش دارند.

مانچینی: حیف شد که زود گل تساوی را دریافت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا که پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی و بعد شکست برابر آرژانتین روزهای سختی را سپری می‌کند شب گذشته، در دور اول رقابت های لیگ ملت‌ها، به مصاف تیم ملی آلمان رفت و در نهایت با نتیجه 1-1 برابر حریف قدرتمند خود متوقف شد.

1719205

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از پایان بازی گفت: "حیف شد که سریع گل تساوی را دریافت کردیم. ما بچه گانه عمل کردیم. این اصلاً بازی آسانی نبود به خصوص در ابتدای آن که شرایط سخت بود. این اولین باری بود که این بازیکنان در کنار یکدیگر بازی می‌کردند و سختی زیادی را متحمل شدند. بچه ها واقعا خوب بازی کردند و نمایش متعادلی مقابل یک تیم ملی بزرگ ارائه دادند.
ما فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم. از طرف دیگر ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این بازیکنان جوان بتوانند به سرعت رشد کنند."

انگلیس در بازی اول خود برابر مجارستان شکست خورد بنابراین وضعیت ایتالیا بعد از دور اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها خیلی هم بد نیست. روبرتو مانچینی در این باره نیز گفت: "یک نتیجه چیزی را تغییر نمی‌دهد زیرا ما راهی طولانی در پیش داریم‌. بچه ها واقعا خوب کار کردند‌. این بازی اصلا آسان نبود زیرا آلمان در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های جهان است. ما در ابتدای بازی کمی مردد عمل کردیم اما در ادامه توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم."

1719206

دیدگاه‌ها