کد خبر : 1827713 | 15 خرداد 1401 ساعت 10:20 | 50K بازدید | 7 دیدگاه

جنجال مدافع انگلیس؛ نخواندن سرود ملی! (عکس)

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع تیم ملی انگلیس، در بازی شب گذشته برابر مجارستان در لیگ ملت‌ها جنجال آفرین شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در حالی شب گذشته اولین بازی خود در لیگ ملت‌ها مقابل مجارستان را با شکست پشت سر گذاشت که گرت ساوتگیت در این بازی از الکساندر آرنولد در ترکیب اصلی استفاده کرده بود. با این حال مدافع باشگاه لیورپول در این مسابقه یا بهتر بگوییم پیش از آن جنجال آفرین شد.

مطابق اتفاقات مرسوم پیش از آغاز بازی، سرود تیم ملی انگلیس در حال پخش بود و بازیکنان این تیم نیز در حال هم‌خوانی بودند اما یک صحنه عجیب در این بین مشاهده شد؛ جایی که دوربین‌ها ترنت الکساندر آرنولد را در حالی شکار کردن که او هیچ عکس العمل خاصی از خود نشان نمی داد و برخلاف دیگر بازیکنان تیم ملی انگلیس سرود ملی این کشور را هم‌خوانی نمی کرد.

این اقدام عجیب الکساندر آرنولد از سوی هواداران انگلیسی بی‌جواب نمانده و آنها در صفحات اجتماعی به این مدافع باشگاه لیورپول حمله کردند. در حقیقت انگلیسی ها به شدت از رفتار آرنولد عصبانی هستند و معتقدند که این بازیکن حتی باید به خاطر این کار مجازات شود. برخی از آن‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و معتقد هستند که این مدافع جوان هیچ تعصبی روی تیم ملی کشورش ندارد و این موضوع به جز نخواندن سرود ملی در بازی او نیز مشاهده می شود.

1719215

دیدگاه‌ها