کد خبر : 1827747 | 15 خرداد 1401 ساعت 13:04 | 7.8K بازدید | 6 دیدگاه

دوست دارم از خوزستان پیشنهاد بگیرم؛

بوعذار: منصوریان دوست دارد در آبادان بماند

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد تیم های خوزستانی بیشتری در لیگ برتر حضور داشته باشند.

بوعذار: منصوریان دوست دارد در آبادان بماند

عباس بوعذار بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگویی با "ورزش سه" ضمن تسلیت حادثه متروپل و ابراز امیدواری برای رخ ندادن حوادث مشابه، اینطور حرف‌هایش را در رابطه با فصلی که به همراه زردپوشان آبادانی پشت سر گذاشته آغاز کرد: فصل سختی را گذراندیم. هرچند تیم های نفتی سال‌های قبل هم شرایط سختی داشتند و هیچ تغییری نکردند. امیدوارم در فصل جدید از لحاظ مالی و امکانات مشکلات با کمک مدیریت و مسئولین برطرف شود تا بتوانند بازیکن هم جذب کنند.
وی در مورد اینکه در صنعت نفت می ماند یا خیر توضیح داد: من یکسال دیگر با صنعت نفت قرارداد دارم و خبر ندارم که بازیکنان دیگر می مانند یا می‌روند. هرکس خودش برای آینده اش تصمیم می گیرد.
هافبک صنعت در مورد اینکه با علی منصوریان صحبتی درباره فصل آینده داشته یا خیر اضافه کرد: طبق صحبتی که با علی آقا داشتیم خودش دوست دارد بماند ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست و در روز های آتی مشخص خواهد شد. 
بوعذار که در سه سال اخیر در تیم های خوزستانی توپ زده افزود: دوست دارم اولین گزینه پیشنهادی ام تیم های خوزستانی باشد و امیدوارم سال بعد استقلال خوزستان و ملاثانی با حمایت مسئولین به لیگ برتر بیایند.

دیدگاه‌ها