کد خبر : 1827752 | 15 خرداد 1401 ساعت 13:29 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

چهارمی خیلی برایمان اهمیت داشت؛

آرتا: به همه ثابت کردیم زمین نمی‌خوریم

مدافع گل گهر می گوید کسر هفت امتیاز هم نتوانست این تیم را به زمین بزند.

آرتا: به همه ثابت کردیم زمین نمی‌خوریم

علیرضا آرتا مدافع میانی تیم فوتبال گل‌گهر در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با کسب رتبه چهارم لیگ برتر در دوره بیست و یکم اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: جایگاه چهارمی خیلی برای ما اهمیت داشت. خدا را شکر توانستیم خیلی چیزها را ثابت کنیم و آخر فصل را با دلخوشی هواداران تمام کنیم.
مدافع گل گهر در مورد عملکرد خط دفاع و محسن فروزان ادامه داد: تیم ما چهار نفر از بهترین مدافعان ایران را دارد، همگی توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
او سپس با اشاره به اضافه شدن سهرابیان به اردوی تیم ملی بیان کرد: خیلی خوشحالیم که آرمین سهرابیان به تیم ملی فراخوانده شد. محسن فروزان هم واقعا فوق العاده است و امسال عملکرد خیلی خوبی برای گل گهر به جا گذاشت.
وی در مورد اینکه در یک سایت خارجی گل گهر به عنوان پنجمین تیم برتر ایرانی شناخته شده نظرش را اینگونه بیان کرد: گل گهر واقعا حرفه ای عمل می کند، این جای  تعجب ندارد، این موضوع برای استان کرمان باعث افتخار است‌.
بازیکن گل گهر که در مصاحبه ای گفته بود امسال با امیر قلعه نویی قهرمان لیگ می شوند در اینباره اینگونه واکنش نشان داد: دو سال است افتخار این را داشتم که شاگرد آقای قلعه نویی باشم. ایشان طوری ذهن ما را آماده کرد که فقط به قهرمانی فکر می کردیم، این موضوع مهم هم دور از دسترس نبود. با این حال به ما کم لطفی شد، حق ما را خوردند و به ما بی دلیل ظلم شد، ولی به همه ثابت کردیم ما زمین نمی خوریم و با وجود کسر هفت امتیاز رده چهارم جدول را از آن خود کردیم.
این بازیکن که قبل از گل گهر در مس کرمان توپ می زد در مورد صعود این تیم به لیگ برتر گفت: خدا را شکر بعد از چندسال مس کرمان توانست صعود کند. به مردم کرمان، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه و آقای حسین خانی تبریک می گویم که کار خیلی بزرگی بعد از چندسال ناکامی کردند، امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند.
آرتا یادآور شد: به کادرفنی، مدیریت باشگاه، کادر پزشکی، تدارکات و اصحاب رسانه خسته نباشید می گویم. فصل پر فراز و نشیبی بود، امیدوارم تعطیلات خوش بگذرد.

دیدگاه‌ها