کد خبر : 1827767 | 15 خرداد 1401 ساعت 15:03 | 35.8K بازدید | 15 دیدگاه

در بازی‌های سخت جواب اعتماد مجیدی را دادم

طاهرخانی: ما هم باید جام طلایی بگیریم!

مدافع نساجی تاکید دارد فصل آرام و موفقی در این تیم سپری کرد و با شایستگی به قهرمانی جام حذفی رسیدند.

طاهرخانی: ما هم باید جام طلایی بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی که سال گذشته از استقلال به نساجی پیوست و هر دو تیم توانستند به قهرمانی در فصل اخیر برسند، عنوان کرد: ما موفق شدیم با نساجی هم جام طلایی بگیریم چون جام حذفی هم بدون باخت به دست می‌آید و موفق شدیم تیم‌های بزرگی را حذف کنیم و به جام برسیم. به استقلال هم قهرمانی بدون باخت را تبریک می‌گویم.
او در مورد شایعات حضورش در پرسپولیس در فصل گذشته و اینکه دوست داشت این اتفاق بیفتد یا خیر، عنوان کرد: آن زمان که از استقلال جدا شدم از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم. بحث بازیکن با طرفدار متفاوت است، بازیکن با توجه به آینده ورزشی باید تصمیمی را بگیرد تا به هدفش برسد، اما با توجه به فشار و شرایطی که بود، تصمیم گرفتم از حواشی فاصله بگیرم و در آرامش کار کنم.
مدافع نساجی یادآور شد: در تمام بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفتم، چه در لیگ و چه  در آسیا، عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که در بازی‌های سخت توانستم جواب اعتماد آقا فرهاد را در آن مقطع بدهم.
این بازیکن در مورد اینکه فصل آینده در نساجی می‌ماند یا خیر عنوان کرد: درباره آینده واقعا نمی‌توانم صحبت کنم و مطمئنم آن چیزی که خدا در مسیر زندگی من قرار داده اتفاق خواهد افتاد و مطمئنم او همیشه برایم خوب می چیند.
طاهرخانی در مورد تجربه کار با فرهاد مجیدی و ساکت الهامی و اینکه مجیدی دو شکست مقابل الهامی در تراکتور و نساجی در جام حذفی داشته عنوان کرد: هر دو مربی بزرگی هستند و من از کار کردن با آنها پیشرفت کردم.
طاهرخانی اضافه کرد: قطعا باید بخاطر قهرمانی جام حذفی به ما هم سهمیه آسیایی بدهند چون باشگاه خصوصی است، هیچ‌گونه بدهی ندارد و تمام استانداردها را دارد و امکانات لازم را برای فصل بعد فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ها