کد خبر : 1827774 | 15 خرداد 1401 ساعت 15:54 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت بلماضی از خبرنگار؛

از محرز بپرس تصمیم به خداحافظی گرفته یا نه!

سرمربی تیم ملی الجزایر پس از دیدار این تیم برابر اوگاندا واکنش تندی نسبت به شایعه خداحافظی ریاض محرز داشت.

از محرز بپرس تصمیم به خداحافظی گرفته یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی الجزایر در شرایطی اردوی خود را برای حضور در دو بازی اوگاندا و تانزانیا در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برگزار کرده که ریاض محرز ستاره منچسترسیتی به دلیل مصدومیت در این اردو غایب است.

غیبت این بازیکن در اردو باعث شد تا برخی از رسانه ها خبری مبنی بر خداحافظی او از تیم ملی الجزایر را منتشر کنند.

در حالی که الجزایر روز گذشته در اولین دیدار خود با نتیجه ۲-۰ اوگاندا را شکست داد، جمال بلماضی در نشست خبری پس از این مسابقه با خبرنگاری که در خصوص خداحافظی ریاض محرز از تیم ملی سوال کرد دچار درگیری لفظی شد.

در این کنفرانس، خبرنگاری از بلماضی در مورد صحت بازنشستگی ریاض محرز سوال کرد و او با عصبانیت سرش را به نشانه تاسف تکان داد و گفت: متاسفم... این چه سطح سوالی است؟

1719358

جمال بلماضی سپس با سوالات دیگری در این مورد مواجه شد که در واکنش گفت: برو از محرز بپرس که آیا واقعا تصمیم به بازنشستگی گرفته است یا خیر؟

این اتفاق در حالی بود که صالح بای مدیر رسانه ای تیم ملی الجزایر که در کنفرانس حضور داشت، از خبرنگاران خواست از انتشار چنین شایعاتی دست بردارند.

لازم به ذکر است منابع خبری در روز های اخیر خبر بازنشستگی ریاض محرز را تکذیب کرده و اعلام کرده بودند که غیبت او توافقی بین بلماضی سرمربی و ستاره منچسترسیتی بوده و محرز در اردوی شهریور ماه به اردوی الجزایر باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها