کد خبر : 1827781 | 15 خرداد 1401 ساعت 16:20 | 70.8K بازدید | 37 دیدگاه

گزارش کالچومرکاتو ایتالیا

مأموریت سخت استقلال برای بازگرداندن استراماچونی

وب سایت کالچو مرکاتو ایتالیا در خبری از مأموریت سخت استقلال برای بازگرداندن استراماچونی خبر داد.

مأموریت سخت استقلال برای بازگرداندن استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که آندره‌آ استراماچونی سرمربی کنونی الغرافه قطر به عنوان یکی از گزینه های هدایت استقلال شناخته می شود، حالا رسانه کالچو مرکاتو ایتالیا در گزارشی از تلاش آبی های پایتخت برای بازگرداندن این سرمربی خبر داده است.

در این گزارش آمده است:
دوباره شروع کنیم، علاقه به استراماچونی دوباره به ایران بازگشته است. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که جانشین آندره آ استراماچونی شده بود، پس از قهرمانی و غلبه بر رقیب خود یعنی پرسپولیس تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و به اتحاد کلبا برود. تیمی که فصل گذشته در رتبه دهم ایستاد.

ایده مالکین جدید استقلال این است: بیایید استراماچونی را برگردانیم. نام سرمربی سابق اینتر در صدر فهرست قرار دارد، او تنها گزینه خارجی و تنها کسی است که در جلسه دو روز پیش مدیران ارشد این باشگاه همه بر روی جذب او به توافق رسیدند. آنها دوست دارند او دوباره به لیگ قهرمانان آسیا حمله کند.
هزاران شور و شوق برای جذب او نزد هوادارانی که از قبل دیوانه او هستند، وجود دارد. دلیل آن نیز فقط این مسئله است که استراماچونی بین ژوئن تا دسامبر 2019 کار بزرگی انجام داده است و حتی هواداران در اعتراض به جدایی او، دست به اعتراضات خیابانی زدند.

1719366

اما این عملیات خیلی ساده نیست. استراماچونی در قطر مربیگری الغرافه را برعهده دارد، جایی که فصلی عالی را به پایان رساند و در آن موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد و پس از بیش از 12 سال الغرافه را به فینال جام قطر رساند. و پیش‌بینی می‌شود که به عنوان سرمربی در فصل بعد نیز حضور داشته باشد. ضمن اینکه اردوی تیم از 15 ژوئن در ترکیه آغاز خواهد شد. علاوه بر این، استراما با قراردادی که در 30 ژوئن 2023 به پایان می رسد به باشگاه قطری پیوند خورده است.
برخی شایعات وجود دارد که بر اساس آن این مربی 3/4 میلیون دستمزد (از استقلال) خواسته، اما هیچ تماسی بین طرفین صورت نگرفته است. استرا در الغرافه خوشحال است و می خواهد به قراردادش احترام بگذارد. در ایران همه دیوانه آندره آ استراماچونی هستند، استقلال دوباره تلاش می کند (تا او را به خدمت بگیرد). اما او در حال حاضر تنها بر الغرافه متمرکز است.

دیدگاه‌ها