کد خبر : 1827815 | 15 خرداد 1401 ساعت 23:13 | 19.9K بازدید | 9 دیدگاه

تلاش برای جذب رافینیا؛ مدیر بارسا به انگلیس می‌رود

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، این هفته برای پیشبرد مذاکرات با لیدز در زمینه جذب رافینیا به انگلیس سفر خواهد کرد.

تلاش برای جذب رافینیا؛ مدیر بارسا به انگلیس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تلاش است تا فهرست بازیکنانی که از سوی ژاوی هرناندز در اختیار این باشگاه قرار گرفته را به‌صورت کامل جذب کند. 
ژاوی امیدوار است که بتواند بازیکنانی که مدنظر دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌خدمت بگیرد تا بتواند تیمش را در فصل آینده در رقابت‌های مختلف به‌عنوان مدعی به میدان بفرستد. 
یکی از بازیکنانی که مدنظر این مربی اسپانیایی قرار گرفته رافینیاست، چرا که آنها به دنبال پیدا کردن جانشینی برای عثمان دمبله هستند که به نظر می‌رسد تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه ندارد. 

 

1719428


روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که آلِمانی برای نهایی کردن مذاکرات با مدیران لیدز برای انجام این انتقال به انگلیس سفر خواهد کرد تا مذاکرات را به‌صورت رو در رو ادامه دهد. 
بارسا امیدوار است که بتواند خیلی زود قراردادی را برای جذب این بازیکن به امضا برساند اما به نظر می‌رسد که مبلغ مدنظر دو تیم برای نهایی کردن این قرارداد فاصله بسیار زیادی با یکدیگر دارد. 
اگر لیدز یونایتد در رقابت‌های این فصل لیگ برتر سقوط می‌کرد، بند فسخ قرارداد این بازیکن به ارزش 21.5 میلیون پوند فعال می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و آنها در هفته آخر موفق شدند در این رقابت‌ها بمانند. 
همین باعث شده که مدیران این باشگاه خواهان دریافت مبلغی نزدیک به 55 میلیون پوند برای فروش رافینیا باشند اما بارسا حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر از 35 میلیون پوند نیست و مدیر ورزشی بارسا نیز به‌منظور حل کردن همین اختلاف راهی انگلیس خواهد شد.

دیدگاه‌ها