کد خبر : 1827816 | 15 خرداد 1401 ساعت 23:34 | 19.7K بازدید | 6 دیدگاه

گرت بیل: کلمات حال ما را توصیف نمی‌کنند!

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، از صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی بسیار خوشحال است.

گرت بیل: کلمات حال ما را توصیف نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز امشب در دیدار نهایی پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر در کاردیف میزبان تیم ملی اوکراین بود و موفق شد با نتیجه 0-1 این تیم را شکست دهد. 
به این‌ترتیب تیم ملی ولز موفق شود مجوز حضور در جام جهانی 2022 قطر را به‌دست آورده و در گروه B در کنار تیم‌های ایران، آمریکا و انگلیس قرار بگیرد. 
ولزی‌ها آخرین بار 64 سال قبل موفق به حضور در جام جهانی شده بودند و همین باعث شد که این پیروزی و صعود ارزش بسیار زیادی برای این تیم داشته باشد و موجی از خوشحالی را در بین بازیکنان و هواداران این تیم به راه بیاندازد. 
آنها حالا این فرصت را دارند که در ماه‌های پیش‌رو برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها آماده شوند اما به نظر می‌رسد که خوشحالی زائد الوصف این تیم در حال حاضر فرصتی برای فکر کردن به آینده را به آنها نمی‌دهد. 

 

1719421


گرت بیل که تک گل این بازی روی ضربه آزاد ‌او و البته اشتباه یارمولنکو به ثمر رسید، پس از پایان بازی از این که نقشی در صعود تیمش به جام جهانی داشته بسیار خوشحال بود. 
این ستاره ولز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بهترین و بزرگترین نتیجه در تاریخ فوتبال ولز است. ما حالا به جام جهانی می‌رویم! این برای من ارزش بسیاری دارد. این رویایی است که ما داشتیم و حالا توانستیم به آن برسیم. این آخرین قطعه پازل ما بود و حالا امشب را تا صبح جشن خواهیم گرفت.»
او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه احساسی از صعود به جام جهانی دارد گفت:« از اولین باری که من به تیم ملی دعوت شدم، من برای رسیدن به این هدف کار و تلاش بسیاری کردیم. کلمات نمی‌توانند حسی که ما در این لحظه داریم؛ توصیف کنند.»
این مهاجم سابق رئال مادرید در ادامه اضافه کرد:« ما در تمام طول فوتبال‌مان برای این اتفاق تلاش کردیم و این کار را برای این ملت، خودمان و خانواده‌هایمان انجام دادیم تا دستاوردی باورنکردنی داشته باشیم؛ این چیزی است که تا همیشه به آن افتخار خواهیم کرد.»
بیل همچنین در پاسخ به این سوال که آیا صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی، برنامه‌های او برای بازنشستگی را به تاخیر می‌اندازد گفت:« شاید برای مدتی کوتاه!»

دیدگاه‌ها