کد خبر : 1827843 | 16 خرداد 1401 ساعت 10:49 | 7K بازدید | 5 دیدگاه

زینچنکو: حق اوکراین شکست نبود

اولکساندر زینچنکو، ستاره تیم ملی اوکراین، معتقد است که این تیم تمام تلاشش را برای پیروزی برابر ولز به کار گرفت.

زینچنکو: حق اوکراین شکست نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اوکراین شب گذشته در دیدار نهایی پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف ولز رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها در حالی در این بازی شکست خورده و فرصت صعود به جام جهانی را از دست دادند که در اکثر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در دست داشته و فرصت‌های بسیاری روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند. 
با این حال، بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت‌ها به درستی استفاده کنند و این تیم ملی ولز بود که با استفاده از اشتباه یارمولنکو و گل به خودی این بازیکن موفق شد راهی جام جهانی قطر شود. 

 

1719500


زینچنکو پس از پایان بازی در حالی که به شدت ناراحت به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« همه ما امروز با تمام وجود جنگیدیم و تمام انرژی و قدرت خودمان را در زمین بازی گذاشتیم. در مجوع فکر می‌کنم که حق اوکراین شکست نبود اما فوتبال همین است و چنین اتفاقی رخ می‌دهد.»
این بازیکن با اشاره به اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر در کشورش رخ داده اظهار داشت:« فوتبال بحث احساسات است. ما می‌توانیم هواداران را خوشحال کنیم اما متاسفانه امروز نتیجه‌ی دلخواه را نگرفتیم. همه باید به این جنگ ادامه دهند و ما به عنوان فوتبالیست باید به بهترین شکل نماینده کشورمان باشیم.»
او درباره جنگی که در حال حاضردر اوکراین جریان دارد اضافه کرد:« همه باید در صلح زندگی کنند و ما باید این جنگ را در کنار هم و به کمک هم تمام کنیم. امروز بحث اوکراین است اما چه کسی از فردا خبر دارد؟ ما باید در کنار هم بمانیم.»

دیدگاه‌ها