کد خبر : 1827866 | 16 خرداد 1401 ساعت 12:03 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

یک جین ستاره برای دو جای خالی

اوج رقابت بین وینگرهای تیم ملی

به جز دو مهاجم اصلی تیم ملی که به احتمال زیاد حضورشان در ترکیب قطعی است، در بقیه پست‌ها رقابت تنگاتنگی تا آخرین روز ادامه خواهد داشت.

اوج رقابت بین وینگرهای تیم ملی

به گزارش «ورزش سه» یکی از جذاب‌ترین و نزدیک‌ترین رقابت‌های بازیکنان تیم ملی برای تصاحب جایگاه به عنوان یکی از وینگرها است‌.
جایی که علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، امیرحسین حسین زاده و سعید صادقی در این اردو برای بدست آوردن اعتماد اسکوچیچ تلاش می‌کنند.
هرچند علیرضا جهانبخش با سابقه درخشانش در تیم ملی و البته آمادگی بالا در تیم باشگاهی خودش احتمالا یکی از مردان اصلی دراگان خواهد بود، اما این موضوع دلیلی بر آسان‌گیری او در تمرینات نیست.
مهدی ترابی هم به عنوان دومین پاسور برتر لیگ و البته سابقه بیش از ۳۰ بازی ملی در هفت سال گذشته این اعتمادبنفس را پیدا کرده تا برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی حسابی بجنگد.
در نهایت بیرون ماندن بازیکنانی چون محمد محبی، مهدی قایدی و البته سامان قدوس و وحید امیری هم باعث نشده از جذابیت‌های رقابت وینگرها در تیم ملی کاسته شود.
اگرچه فعلا در اردوی تیم ملی خبری از بازی دوستانه نیست اما فشار بالای تمرینات و انگیزه‌های بالای ملی‌پوشان برای جلب نظر مثبت کادرفنی به خلق فریم‌های جالبی توسط نعیم احمدی منجر شده است.

دیدگاه‌ها