کد خبر : 1827874 | 16 خرداد 1401 ساعت 12:43 | 27.3K بازدید | 3 دیدگاه

همه باهم برای تیم بازنده دست زدند؛

لحظات پر احساس بعد از حذف اوکراین (عکس)

بازیکنان اوکراین بعد از شکست مقابل ولز همراه با هواداران خود، لحظاتی احساسی را پشت سر گذاشتند.

لحظات پر احساس بعد از حذف اوکراین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان اوکراین پس از شکست مقابل ولز و نقش بر آب شدن امید حضور در جام جهانی، لحظاتی احساسی را با هواداران خود در کاردیف به اشتراک گذاشتند. رومن یارمچوک در این لحظات نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد و اشک‌های او در میان تشویق هواداران سرازیر شد.

اوکراین بعد از پیروزی رویایی در خانه اسکاتلند به دیدار فینال پات یک صعود کرد اما با وجود حملات بسیار، با گل به خودی یارمولنکو از ولز شکست خورد تا از رسیدن به قطر بازبماند.

حدود 2000 هوادار اوکراینی برای حمایت از تیم ملی کشورشان در این مسابقه به کاردیف سفر کردند و همگی پس از سوت پایان برای تشویق تیم خود از جای برخاستند. قدردانی آنها توسط بازیکنان پاسخ داده شد و ملی پوشان اوکراینی در گوشه‌ای از زمین جمع شدند و برایشان دست زدند.

لحظات یاد شده برای دقایقی ادامه داشت و بازیکنان تیم ملی اوکراین هماهنگ با هواداران خود، در هوای بارانی کاردیف تشویق معروف آنها را با دست زدن های ریتمیک همراهی و قهرمانانه زمین بازی را ترک کردند. بازیکنان و تک تک هواداران حاضر در ورزشگاه به خوبی می دانستند که کار آنها در شرایط فعلی اوکراین و درحالیکه حتی لیگ این کشور بدون تعیین قهرمان به پایان رسید، بسیار قابل توجه و ستایش برانگیز بوده است.

1719554

 

1719555

 

1719556

دیدگاه‌ها