کد خبر : 1827883 | 16 خرداد 1401 ساعت 13:05 | 24.2K بازدید | 11 دیدگاه

مدافع سوئد به هالند: خودت را با زلاتان مقایسه نکن!

لودویگ آگوستینسن، مدافع سوئد، به ارلینگ هالند هشدار داد که خودش را با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه نکند.

مدافع سوئد به هالند: خودت را با زلاتان مقایسه نکن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نروژ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوئد رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
هالند هر دو گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند و موفق شد اولین پیروزی تیم ملی کشورش در خاک سوئد پس از 70 سال را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 
این بازیکن در طول این بازی نیز درگیر حواشی عجیبی شد و حتی پس از بازی ادعا کرد که یکی از بازیکنان تیم ملی سوئد در طول بازی بارها به او توهین کرده و حتی تهدید کرده که پای او را خواهد شکست. 

 

1712407


آگوستینسن در پاسخ به این سوال که از بین هالند و ابراهیموویچ کدام یک را ترجیح می‌دهد گفت:« اگر شما خودتان را با زلاتان مقایسه کنید، هر بار و هر بار شکست خواهید خورد. من فکر می‌کنم هیچکس نباید هرگز خودش را با زلاتان مقایسه کند.»
این در حالی است که هالند در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال به حساب می‌آید و رکورد گلزنی باورنکردنی‌ای را به نام خودش به ثبت رسانده است. 
او در طول دو فصل و نیم حضورش در ترکیب بروسیا دورتموند موفق شد در 89 بازی برای این تیم به میدان رفته و 86 گل به ثمر برساند که آماری درخشان برای او به حساب می‌آید. 
این بازیکن نروژی در پایان فصل 22-2021 از دورتموند جدا شد و با قراردادی پنج ساله به منچسترسیتی ملحق شد تا از فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها