کد خبر : 1827885 | 16 خرداد 1401 ساعت 13:16 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید نایب رئیس هال‌سیتی از صیادمنش

اللهیار می‌تواند در لیگ چمپیونشیپ زنده بماند!

نائب رئیس باشگاه هال سیتی در گفتگویی به تعریف و تمجید از اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی این تیم پرداخت.

اللهیار می‌تواند در لیگ چمپیونشیپ زنده بماند!

به گزارش "ورزش سه"، حضور اللهیار صیادمنش در تیم هال سیتی سوژه گفتگوی روزنامه ملیت ترکیه با تان کسلر نایب رئیس باشگاه هال سیتی شده است. این مدیر 45 ساله که سابقه کار در MLS را نیز در کارنامه دارد، مدتی نیز مدیریت اداری فدراسیون فوتبال ترکیه را برعهده داشت.

او در مصاحبه با روزنامه ملیت درخصوص مسائل مختلف صحبت کرد و در بخشی از این گفتگو به تعریف و تمجید از صیادمنش پرداخت. بخشی از این گفتگو را در زیر می خوانیم:

* اللهیار صیادمنش پنج ماه را در هال سیتی چگونه گذراند؟ قرارداد او قرضی هم بود...
- اولین چیزی که همیشه می خواهم در مورد او بگویم این است که اللهیار یک بازمانده واقعی (مبارزی که زنده مانده) است. من نمی خواهم در اینجا اعتبار زیادی برای خودم قائل شوم. می توان گفت که این انتقال کاملا تحت نظر خود آکون ایلیجالی (رئیس ترک تبار هال سیتی) صورت گرفت. او خیلی به صیادمنش اعتقاد داشت. من فقط به این موضوع اعتقاد داشتم که بازیکنی که بین لیگ‌های مختلف سفر می‌کند و می‌جنگد، دارای پس زمینه رقابتی است. او گل می‌زند یا به کسب امتیاز برای تیمش کمک می‌کند. چنین فردی می‌تواند در جایی که فوتبالش رقابتی است، زنده بماند.

او ادامه داد: این یک دوره گذار برای اللهیار بوده است. البته به محض پیوستن به هال سیتی، او می خواست فورا به تیم کمک کند. بنابراین دچار مصدومیت جزیی شد. به همین دلیل مدتی نتوانستیم از او استفاده کنیم. اما اللهیار فصل را به پایان رساند و ما را امیدوار کرد. او به شکلی باورنکردنی جنگید. بسیار قوی، بسیار چابک. در واقع یکی از مهم ترین ویژگی های چمپیونشیپ این است که لیگی با قدرت رقابتی بسیار بالا است. بازیکنان باید فیزیک خود را خیلی خوب حفظ کنند و صیادمنش در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است. او سال آینده با ما خواهد بود. تنها چیزی که از او انتظار داریم این است که ما را به رده های بالای جدول و حضور در پلی آف برساند.

* احتمالا در قرارداد او گزینه خرید اجباری وجود دارد، اینطور نیست؟
- هیچ گزینه خرید اجباری وجود نداشت. روابط ما با فنرباغچه در این زمینه بسیار خوب است. هم آقای علی کوچ و هم تیمش روابط بسیار خوبی با آکون ایلیجالی دارند. رویکرد آنها نسبت به ما بسیار مثبت است، بسیار حمایت کننده است. بنابراین برای اللهیار گزینه خرید معمولی ایجاد کردیم. علی کوچ راه را برای این بازیکن هموار کرد زیرا می‌خواست پیشرفت خود را با ما ادامه دهد. بنابراین تا زمانی که بازیکن در تیم ما رشد کند، ما و فنرباغچه پیروز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها