کد خبر : 1827904 | 16 خرداد 1401 ساعت 15:53 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

جیم؛ لوکیشن موردعلاقه حسین‌زاده و صیادمنش در دوحه

دو ستاره با مبدا مشترک سایپا علاقه خاصی به حضور در سالن وزنه دارند.

به گزارش "ورزش سه"، بدنسازی بخشی جدانشدنی از اردوهای تیم‌های ملی است مخصوصا که در پایان یک فصل پرفشار، بدن بازیکنان به بازیابی احتیاج دارد.
هرچند بازیکنان زیادی در مقاطع مختلف به در رفتن از تمرینات بدنسازی مشهورند، اما این رویه در نسل جدید فوتبال ایران دنبال‌کننده خاصی ندارد و بیشتر ملی‌پوشان با اشتیاق در سالن وزنه حاضر می‌شوند.
در این بین اما، اللهیار صیادمنش و امیرحسین حسین‌زاده دو بازیکنی هستند که بیشتر از سایر بازیکنان تیم ملی به وزنه‌زدن علاقه نشان دادند.
آنها از فرصتی برای تمرینات اختصاصی استفاده می‌کنند تا عضلات خودشان را برای جنگیدن در راه تصاحب پیراهن تیم ملی آماده نگه دارند.
اللهیار و امیرحسین که در سایپا با یکدیگر هم‌تیمی بودند، در اردوی تیم ملی هم یارهای جدانشدنی هستند و این همراهی به سالن‌های بدنسازی محل تمرینات تیم ملی کشیده شده است.
علاوه بر تیم‌های مشترکی چون سایپا و استقلال و پست تقریبا مشابه، علاقه به تمرینات اختصاصی بدنسازی، دیگر علاقه مشترک این دو مهاجم تیم ملی است.
دو بازیکنی که حسابی منتظرند تا ۲۲ خرداد از راه برسد و بتوانند برای تیم ملی در بازی دوستانه برابر الجزایر به میدان بروند.

1719597
1719598
1719599

دیدگاه‌ها