کد خبر : 1827905 | 16 خرداد 1401 ساعت 16:05 | 27.8K بازدید | 8 دیدگاه

بارسلونا روزهای سختی پیش رو دارد

گواردیولا: بعید است لواندوفسکی و سیلوا به بارسا بروند!

پپ گواردیولا مشکلات اقتصادی بارسلونا را بزرگترین مانع در راه انتقال رابرت لواندوفسکی می بیند.

گواردیولا: بعید است لواندوفسکی و سیلوا به بارسا بروند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها سخت در تلاش است تا ابتدا مشکلات مالی خود را برطرف کند و سپس بتواند بازیکنانی جدید را به خدمت بگیرد. فرانک کسیه و کریستیانسن با بارسا به توافق نهایی رسیده اند ولی باشگاه تا زمان حل مشکلات مالی اقدام به معرفی آنها به عنوان بازیکن جدید نخواهد کرد. بارسا همچنین به دنبال جذب رابرت لواندوفسکی است و یکی دیگر از گزینه های باشگاه نیز برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی است.

1719601

 

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی که برای شرکت در یک تورنمنت گلف در مایورکا حضور دارد، پاسخگوی سوالات خبرنگارانی شد که او را احاطه کرده بودند. پپ در مورد لواندوفسکی که بین سال های 2013 تا 2016 مربی او در بایرن بود گفت:« از لحاظ فوتبالی طییعی است که لواندوفسکی می تواند به کار بارسلونا بیاید. دوران فوتبال لواندوفسکی خود گویای همه چیز است. او می تواند خودش را با هر تیمی وفق بدهد ولی به نظر من احتمال انتقال او به بارسا بالا نیست. مشکلات مالی بارسلونا از یک سو و موضع سفت و سخت بایرن از سوی دیگر همه چیز را پیچیده کرده است.»

پپ در مورد علاقه بارسا به جذب برناردو گفت:« این احتمال را هم پایین می بینم. بارسا روزهای سختی در پیش خواهد داشت.»

1702934

 

سرمربی کاتالان در مورد شرایط بارسا گفت:« امیدوارم سال بعد همه چیز برای آنها خوب پیش برود ولی بارسا مشکلات اقتصادی زیادی دارد و این مانع بزرگی در راه جذب بازیکنان بزرگ است. همه شرایط بارسا را می دانند و معتقدم باید با آرامش روی اهداف بلندمدت فکر کنند. بارسا به جای هدف گذاری های بزرگ صرفا باید به فکر پیروزی در بازی بعدی خودش باشد. در هر باشگاهی چنین اتفاقاتی رخ داده و بارسا الان در بهترین مقطع خودش نیست ولی به روزهای اوجش باز می گردد. در حال حاضر مشکل بارسا نه از کادر فنی است و نه از بازیکنان.»

تمدید گاوی:« گاوی و پدری فصل بسیار خوبی داشتند و در شرایطی که بارسا روزهای خوبی نداشت توانستند بدرخشند. به شخصه دوست دارم گاوی با بارسا تمدید کند. او از لاماسیا آمده و این نشان می دهد آکادمی بارسا هنوز کارش را خوب انجام می دهد.»

دیدگاه‌ها