کد خبر : 1827920 | 16 خرداد 1401 ساعت 17:22 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکن ارمنی از قهرمانی استقلال می‌گوید

مگویان: امیدوارم باز هم به ایران برگردم

مدافع سابق استقلال این روزها در لیگ ملت‌های اروپا به میدان می‌رود.

مگویان: امیدوارم باز هم به ایران برگردم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها در ترکیب تیم ملی ارمنستان در لیگ ملت‌های اروپا یک بازیکن آشنا برای استقلالی به میدان می‌رود.

هرایر مگویان که در لیگ چهاردهم توسط امیر قلعه‌نویی به استقلال آمد و تجربه کار با مظلومی و منصوریان را هم به‌دست آورد.
ایلنا به سراغ این بازیکن رفته تا با او در خصوص آخرین شرایط استقلال و خود این بازیکن گفت‌وگو کند.‌ در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانید؛


* هنوز برای ارمنستان مفیدم
چون هنوز احساس مفید بودن دارم تصمیم گرفتم که از مسابقات ملی خداحافظی نکنم و در حال حاضر با تیم ملی کشورمان در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا حضور داریم. در مسابقه اول ایرلند را شکست دادیم و سپس اسکاتلند و اوکراین را پیش رو داریم.
* قهرمانی بدون باخت استقلال
این قهرمانی را به تیم خوب استقلال و طرفدارانش تبریک می‌گویم. لیگ ایران سطح مناسبی دارد و قهرمانی در آن کار آسانی نیست. اینکه در چنین لیگی شما بدون شکست هم قهرمانی شوید نشان می‌دهد که کاملا لایق این عنوان بوده‌اید و جای هیچ شکی حتی برای رقبا هم باقی نمی‌گذارد. 
* پیگیری استقلال
به صورت منظم تیم را دنبال نکردم ولی هر چند وقت یکبار برای اینکه از نتایج باخبر می‌شدم از دوستانم سوال می‌کردم یا جدول و آمار را بررسی می‌کردم.
* جدایی سرمربی تیم قهرمان
هر سرمربی مانند هر بازیکنی آزاد است که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد و در فوتبال حرفه‌ای خداحافظی‌های ناگهانی زیادی وجود دارد. اگر استقلال این فصل توانست به قهرمانی بدون شکست دست پیدا کند قطعا می‌تواند دوباره این رکورد را تکرار کنند. 

1164197


* دلتنگی برای ایران
ایران کشور بسیار دوست داشتنی با مردمی خونگرم و همینطور طرفداران بی نظیر استقلال بود. طبیعی است که هنگام مرور خاطراتی که آنجا داشتم تمایل به سفر یا حضور مجدد در فوتبال را داشته باشم. به هر حال هیچکس از آینده با خبر نیست و هر چیزی ممکن است. 
* آرزوی دیدار مجدد
طرفداران یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا قطعا در شرایط سخت مانند گذشته پشتوانه اصلی تیم‌شان خواهند بود. امیدوارم که فصل بعدی هم موفقیت‌های بزرگی را جشن بگیرند و به تاریخ سازی ادامه بدهند. موفق باشید، به امید دیدار.

دیدگاه‌ها