کد خبر : 1827959 | 16 خرداد 1401 ساعت 20:35 | 105.9K بازدید | 5 دیدگاه

رد پیشنهاد آنچلوتی؛ فرصت نیمکت رئال از دست رفت

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید خواهان حضور دانکن فرگوسن در این باشگاه بوده است.

رد پیشنهاد آنچلوتی؛ فرصت نیمکت رئال از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل و بعد از استعفای غیرمنتظره زین الدین زیدان بود که کارلو آنچلوتی بعد از پنج سال دوباره هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت. این سرمربی پرافتخار و ایتالیایی قرارداد خود با اورتون را فسخ کرده و با حضور روی نیمکت رئال مادرید، با فتح لالیگا و لیگ قهرمانان یکی از بهترین فصول تاریخ این باشگاه را رقم زد. اما کارلو آنچلوتی قصد داشته دانکن فرگوسن را به‌عنوان دستیار خود در رئال مادرید استخدام کند که این اتفاق در نهایت رخ نداده است.

1719661

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد کارلو آنچلوتی، با مدیران بلکبرن صحبت کرد تا شرایط انتقال دانکن فرگوسن، دستیار سابق خود در اورتون به رئال مادرید را فراهم کند. آنچلوتی و فرگوسن با هم و در دوران حضور این سرمربی ایتالیایی در استادیوم گودیسون با هم کار کرده بودند و کارلتو خواهان تکرار این اتفاق در برنابئو بود. اما پاسخ دانکن فرگوسن به این پیشنهاد بزرگی منفی بوده و او تمایلی به کار در رئال مادرید نشان نداده است. 

فرگوسن در حال حاضر در کادر فنی اورتون و زیر نظر فرانک لمپارد مشغول به کار بوده و تغییر ‌و تحولات در کادر فنی تافی‌ها نیز منجر به جدایی او نشده است. اما این عدم همکاری نیز در نهایت نقشی در کارنامه کارلو آنچلوتی در رئال مادرید نداشته و او موفق شد دوباره لیگ قهرمانان را با رئال مادرید فتح کند.

دیدگاه‌ها