کد خبر : 1827972 | 16 خرداد 1401 ساعت 23:51 | 39K بازدید | 6 دیدگاه

مانه به دنبال اجاره خانه ستاره سابق بایرن مونیخ

سادیو مانه با تیاگو آلکانتارا، هم‌تیمی خود در لیورپول درباره انتقال به مونیخ صحبت کرده است.

مانه به دنبال اجاره خانه ستاره سابق بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو هفت سال درخشان را در بایرن مونیخ سپری کرده و به هفت قهرمانی بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. این هافبک اسپانیایی در بحبوحه کرونا و در سال 2020 به لیورپول پیوست و در دو سال اخیر به یکی از ارکان ثابت ترکیب یورگن کلوپ تبدیل شده است. حالا بایرن مونیخ در تلاش برای جذب سادیو مانه بوده و پیشنهاد 25 میلیون پوندی خود را برای مدیران لیورپول ارسال کرده که البته به نظر این رقم رد شده است.

1719685

اما خود سادیو مانه علاقه زیادی به انتقال به بایرن مونیخ دارد و حتی در مورد شرایط اسکان خود در آلمان نیز برنامه ریزی کرده است. نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد سادیو مانه به اقامت در خانه تیاگو آلکانتارا در مونیخ فکر کرده و با این هافبک اسپانیایی در مورد توافق احتمالی صحبت کرده است. تیاگو هنوز خانه خود در مونیخ را نفروخته و سادیو مانه قصد دارد منزل این ستاره اسپانیایی را اجاره کند.

قرارداد این مهاجم گلزن و سنگالی در تابستان سال 2023 تمام می‌شود و با توجه به عدم تمایل سادیو مانه به تمدید قرارداد، لیورپول چاره‌ای جز فروش او در فصل تابستان امسال نخواهد داشت. به نظر می‌رسد بایرن مونیخ به‌زودی رقم پیشنهادی خود را تا 35 میلیون پوند افزایش می‌دهد و توافق برای انتقال سادیو مانه به مونیخ حاصل خواهد شد. رابرت لواندوفسکی فاصله‌ای تا جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به بارسلونا ندارد و سادیو مانه به‌عنوان جانشین او راهی این باشگاه پرافتخار و آلمانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها