کد خبر : 1827990 | 17 خرداد 1401 ساعت 10:34 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی – تراکتور؛ صنعت نفت – هوادار برگزار نمی‌شود

کمیته انضباطی در روزهای آتی رای دیدار نساجی در برابر تراکتور و صنعت نفت در برابر هوادار را مشخص خواهد کرد.

نساجی – تراکتور؛ صنعت نفت – هوادار برگزار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رای دیدار نیمه تمام تراکتور در برابر پرسپولیس دیروز اعلام و نتیجه این دیدار 3-0 به سود تیم پرسپولیس اعلام شد، چراکه داور به دلیل نبود امنیت در استادیوم یادگار امام این بازی را نیمه کاره رها کرد و بر اساس آیین نامه انضباطی ایجاد امنیت در استادیوم محل برگزاری مسابقه بر عهده تیم میزبان است. هرگاه در استادیومی به دلیل نبود امنیت بازی نیمه کاره شود نتیجه 3-0 به سود تیم میهمان اعلام می شود. جالب اینکه قانونگذار حتی مسئولیت نظم و انضباط تماشاگران تیم میهمان را به تیم میزبان محول کرده است. هر دو تیم به رای صادره از سوی کمیته انضباط معترض بودند، به همین خاطر در روزهای آتی این پرونده از سوی کمیته استیناف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کمیته انضباطی موظف است ظرف مدت یک هفته تکلیف دیدارهای برگزار نشده را مشخص کند در روزهای پیش رو و تا پایان هفته جاری تکلیف نتیجه دیدار نساجی در برابر تراکتور و هم چنین صنعت نفت در برابر هوادار مشخص خواهد شد. از آنجایی که تمرینات تیم ها تعطیل شده و همه تیم ها به مرخصی رفته اند بعید است کمیته انضباطی رای به برگزاری این بازی‌ها بدهد و به احتمال زیاد نتایج این دیدارها هم 3-0 اعلام خواهد شد. در بازی تیم نساجی در برابر تراکتور هیچ قصوری متوجه تیم میهمان نیست به این خاطر که تراکتور برای انجام این بازی حتی وارد استادیوم پاس شد اما شورای تامین از 24 ساعت قبل از برگزاری این بازی مخالف برگزاری بازی در استادیوم پاس بود و در نهایت هم سازمان لیگ اعلام کرد که این بازی به دلیل معرفی نکردن استادیوم از سوی تیم میزبان لغو شده است.

اما در ماجرای بازی صنعت نفت در برابر هوادار موضوع کمی پیچیده است. صنعت نفت در محل برگزاری مسابقه حاضر شده بود و تیم هوادار هم قرار بود بعد از استقرار در آبادان برای برگزاری بازی راهی شهر مسجد سلیمان شود اما چون اتوبوسی که از سوی تیم صنعت نفت در اختیار تیم هوادار قرار گرفته بود اتوبوس VIP نبود؛ غلامرضا عنایتی، شاگردانش را از سفر به شهر مسجد سلیمان منع کرد و در نهایت هم این تیم به تهران بازگشت و بازی به این خاطر لغو شد. نتیجه این دیدار هم با دریافت گزارشات از سوی نماینده فدراسیون فوتبال 3-0 اعلام می‌شود. با روشن شدن تکلیف این دو بازی جدول رده‌بندی این فصل بازی های لیگ برتر تکمیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها