کد خبر : 1828009 | 17 خرداد 1401 ساعت 11:44 | 4.7K بازدید | 7 دیدگاه

پوچتینو: موقعیتم در PSG؟ هنوز یک سال قرارداد دارم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.

پوچتینو: موقعیتم در PSG؟ هنوز یک سال قرارداد دارم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره آینده پوچتینو روی نیمکت پاری سن ژرمن برای فصل آینده به گوش رسیده است. 
این مربی آرژانتینی موفق شد جام قهرمانی لیگ فرانسه را به همراه این تیم به دست آورد اما در رساندن آنها به قهرمانی لیگ قهرمانان که رویای قدیمی این باشگاه است موفق نبود و در مرحله یک هشتم برابر رئال مادرید حذف شد. 
پیش از این بسیاری مدعی شده بودند که رابطه خوب کیلیان امباپه و پوچتینو باعث می‌شود که او به حضور در این تیم ادامه دهد اما منابع خبری بسیاری از جمله فابریتزیو رومانو در روزهای اخیر از برکناری قریب الوقوع این سرمربی خبر دادند.

 

1715397


پوچتینو در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در پی اس جی به اسپورت 3 گفت:« شرایط همچنان مثل همیشه است. من یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم. همیشه شایعاتی به گوش می‌رسد. من هر هفته بارها اخراج شده‌ام اما برای این که هدایت باشگاهی مثل پی اس جی را برعهده بگیرید، باید مربی بزرگی باشید. فکر می‌کنم پس از یک سال و نیم حضور در این باشگاه، یکی از بهترین‌ها هستم.»
او با اشاره به شرایط باشگاه پاری سن ژرمن و انتظاراتی که از این تیم وجود دارد اضافه کرد:« فکر می‌کنم انتظارات در باشگاه پی اس جی بسیار بالاست و همه همچنان در حال یادگیری و کسب تجربه هستند. ما یک قدم با حذف رئال مادرید فاصله داشتیم اما آنها شایسته پیروزی بودند. من آرام هستم و از تعطیلاتم استفاده می‌کنم. ما مربیان نیاز داریم کمی از فوتبال دور شده و انرژی خودمان را بازیابی کنیم.»

این مربی آرژانتینی با انتقاد از رفتارهای صورت گرفته با او اظهار داشت:« این چیزهایی است که من درک نمی‌کنم. همه چیز پس از حذف برابر رئال شروع شد، در حالی که ما قهرمان لیگ شده بودیم. من از سیتی خوشم می‌آید چون آنها فرصت ساختن تیم را به گواردیولا دادند. آنها به او زمان دادند. پی اس جی هم به چنین چیزی نیار دارد تا به قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک شود.»

دیدگاه‌ها