کد خبر : 1828032 | 17 خرداد 1401 ساعت 13:09 | 10.8K بازدید | 4 دیدگاه

این مصاحبه در شان عنایتی نبود

منصوریان: هوادار با این همه غایب عزم بازی کردن نداشت

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نسبت به اظهارات رضا عنایتی گلایه هایی را مطرح کرد.

منصوریان: هوادار با این همه غایب عزم بازی کردن نداشت

به گزارش ورزش سه، در یکی از دیدار های هفته پایانی لیگ برتر صنعت نفت در آبادان میزبان هوادار بود اما این مسابقه یک شب پیش از بازی به مسجدسلیمان منتقل شد. در نهایت در شرایطی که اعضای تیم هوادار برای برگزاری بازی به آبادان سفر کرده بودند، حاضر نشدند به مسجدسلیمان بروند تا این مسابقه لغو و پرونده آن به کمیته انضباطی ارجاع داده بشود.

پس از این اتفاق رضا عنایتی در مصاحبه ای به اتفاقات رخ داده اعتراض کرد و مدعی شد اتوبوسی برای سفر به مسجدسلیمان در اختیار تیمش قرار نگرفته است؛ این مسئله واکنش علیرضا منصوریان را در پی داشت و او شب گذشته در گفت‌وگویی با برنامه فوتبال برتر درباره این مسائل صحبت کرد.

* عنایتی گفت صبح می‌آییم
شب قبل از بازی متوجه شدیم بنا به دلایلی شورای تامین بازی ما را کنسل کرده و بر خلاف میل باطنی که حتی بازیکنان و باشگاه محترم صنعت نفت حاضر نمی‌شدند بپذیرند، مجبور شدیم آبادان را ترک کنیم و به مسجدسلیمان بیاییم و مزاحم مردم خوب مسجدسلیمان بشویم. با توجه به این موضوع من سریعا با آقا رضا عنایتی تماس گرفتم و گفتم که رضا جان این اتفاق افتاده، گفت اطلاع دارم. گفتم شما کی می‌رسید؟ گفت ما حدود ۱۲ به آبادان می‌رسیم. گفتم می‌خواهید ما برایتان اتوبوس بگذاریم که همان موقع حرکت کنید و به مسجدسلیمان بیایید؟ گفتند نه حاج علی ما می‌آییم و می‌خوابیم و صبح بعد از صبحانه حرکت می‌کنیم و به مسجدسلیمان می‌آییم.

* به بازیکنان گفته‌اند پیاده شوید
حوالی ظهر بود که با خبر شدم تیم هوادار حاضر نشده سوار اتوبوس شود و دلیلش هم این بوده که گفته‌اند چرا اتوبوس VIP نفرستادید. شنیدم که رفتند و سوار اتوبوس شده‌اند ولی یکی از مسئولان‌شان گفته پیاده شوید، فقط با VIP یا VVIP می‌رویم. پیاده شده‌اند و بهانه آورده‌اند.

* این مصاحبه در شان رضا نبود 
من با رضا رفیق هستم؛ گله ام از او این است که نوع مصاحبه اش با "ورزش سه" در شان رضا عنایتی به عنوان یک سرمربی نیست. گله ها را می‌توانست تلفنی به من بکند؛ کمااینکه میهمان من بود و خودم سه بار به او زنگ زدم. من چندین سال از او بزرگتر هستم اما خودم زنگ زدم و گفتم اگر می‌خواهید صبر کنیم ۱۲ شب با هم برویم و گفتند خودمان صبح می‌آییم.

1605542


* آقا رضا؛ فقط ۳-۴ هفته نتیجه نگرفتیم!
ما در سخت ترین شرایط و امکانات به سر می‌رویم. در حال حاضر تمام مجموعه پالایش و پخش و پتروشیمی همه امکانات‌شان را برای مردم شهر و ایاب و ذهاب نیرو های جهادی گذاشته‌اند. به سختی توانستند یک اتوبوس ۴۴ نفره نو پیدا کنند. اگر هدف بازی بوده می‌توانستند بیایند اما اگر هدف بازی نبوده، همان شب قبلش هم می‌توانست بگوید ما نمی‌آییم بازی کنیم. من هم گفته بودم رضا جان هر طوری که شما بخواهید جلو می‌رویم. شما بگو بازی نمی‌کنیم، من به بچه ها می‌گویم به آقای سهیل مهدی نامه بزنند که بازی ما را ۳-۴ روز عقب تر بیندازند و شما هم میهمان شهر ما باشید. ولی در مصاحبه اش هم مطلبی گفته که من را ناراحت کرد؛ گفته می‌خواهند عدم نتیجه گیری ۱۰ هفته را جبران کنند. آقا رضا ده هفته نیست، ۳-۴ هفته است. ما در ۳-۴ هفته هم دو باخت بیشتر نداشتیم.

* در بدترین شرایط دو گل به هوادار زدیم
ما در بدترین شرایط که بی پول بودیم و پول هزینه خورد و خوراک بچه ها را خودم دادم و در هتل المپیک چک گذاشتم و غذایشان را هم در رستوران خودم دادم، در تهران دو تا به هوادار زدیم و سه چهار تا هم در ضد حمله نزدیم. اینکه کری خوانی نیست؛ ما رفیق و برادر هستیم. او سال های اول مربیگری اش است و باید آرامش بیشتری داشته باشد. دوست خوب من است و هفته قبل در فوتبال برتر دل و قلوه می‌دادیم و احترام می‌گذاشتیم. نمی‌شود که یکباره اینطور شود. همین را می‌توانست تلفنی بگوید؛ کما اینکه شما می‌دانید من از هیچکدام از رفقایم گله نمی‌کنم و کاری را که می‌توانم با تلفن انجام بدهم با سر و صدا انجام نمی‌دهم. این قسمت را از رضا گله دارم.

* عزم هوادار بازی نکردن بود
فکر می‌کنم عزم هوادار برای بازی نکردن بود؛ با توجه به اینکه از اطرافیانم شنیدم ۶-۷ مصدوم دارد و ۷-۸ بازیکن را هم با خودش نیاورده است. این مسائل مربوط به خودشان است ولی همه چیز مهیا بوده است.

دیدگاه‌ها