کد خبر : 1828052 | 17 خرداد 1401 ساعت 15:55 | 19K بازدید | 8 دیدگاه

برند شوستر:

لواندوفسکی؟ بایرن هیچ راهی جز تسلیم‌شدن ندارد

ستاره سابق فوتبال آلمان معتقد است حفظ رابرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ غیرممکن است.

لواندوفسکی؟ بایرن هیچ راهی جز تسلیم‌شدن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آینده رابرت لواندوفسکی به یک مسئله پیچیده تبدیل شده است. ستاره لهستانی دیگر نمی‌خواهد به کارش در بایرن مونیخ ادامه دهد و خواهان انتقال به بارسلوناست. این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ تاکید دارد که لواندوفسکی تا پایان قراردادش در این تیم باقی خواهد ماند. البته برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که بایرن در صورت یافتن جایگزین مناسب برای ستاره لهستانی، اجازه جدایی او را صادر خواهد کرد.

1682870

 

ستاره لهستانی شب گذشته بار دیگر علیه بایرن مصاحبه کرد و گفت متوجه نیست چرا قصد دارند او را به زور نگه دارند. 

برند شوستر، ستاره آلمانی سابق باشگاه های رئال و بارسا در مورد وضعیت لواندوفسکی گفت:« بایرنی ها در مذاکرات سختگیر و جدی هستند ولی سال قبل در مورد داوید آلابا اشتباه کردند و امسال هم در مورد لواندوفسکی. رابرت مهاجمی کاملا مفید و موثر برای دو یا سه سال آینده است و در بارسا هم موفق خواهد شد. او به خوبی از خودش مراقبت می کند و هر فصل حداقل 40 گل برایش تضمینی است.»

1719245

شوستر ادامه داد:« لواندوفسکی حرف هایش را واضح گفته و زمانی که بازیکن صراحتا می گوید در پیش فصل حاضر نخواهد شد، این کار را انجام نخواهد داد. معتقدم مدیران بایرن باید به حرف های او خوب گوش کنند. قطعا کار را برای او سخت خواهند کرد ولی در پایان چاره ای جز تسلیم شدن نیست. معتقدم بایرن بالاخره مجوز جدایی لواندوفسکی را صادر خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها