کد خبر : 1828057 | 17 خرداد 1401 ساعت 16:14 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازدید مسئولان سازمان لیگ از پوریای ولی

سهیل مهدی و فریبرز محمودزاده صبح امروز در ورزشگاه پوریای ولی تالش حاضر شدند.

بازدید مسئولان سازمان لیگ از پوریای ولی

به گزارش "ورزش سه"، چوکای تالش یک فصل پس از سقوط به لیگ دسته دوم بار دیگر توانست با کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات جواز حضور در لیگ دسته اول را دریافت کند و سال آینده به همراه شاهین عامری و یک تیم از میان شهرداری بندرعباس و ون‌پارس نقش جهان در این رقابت‌ها حضور خواهد شد.
فصل پیش که چوکای تالش پس از نزدیک به دو دهه توانست به رقابت‌های لیگ دسته اول راه پیدا کند، در هفته ماقبل پایانی و با شکست مقابل قشقایی بار دیگر به دسته دوم بازگشت ولی یکی از مشکلاتی که این تیم در آن فصل پشت سر گذاشت، بازسازی ورزشگاه پوریای ولی مطابق استانداردهای سازمان لیگ بود و به دلیل اینکه ابعاد چمن ورزشگاه مناسب نبود، تالشی‌ها کل فصل را در رشت از حریفانشان میزبانی کردند.

1719792
1719793
1719794

پس از سقوط چوکا به لیگ دسته دوم و آماده شدن ورزشگاه پوریای ولی بار دیگر سبزپوشان تالشی توانستند در این ورزشگاه بازی کنند و جواز صعود بگیرند. حالا و در شرایطی که چوکا تا چند ماه دیگر باید در سطحی بالاتر رقابت کند، محمودزاده و مهدی به عنوان دو مسئول اصلی سازمان لیگ به تالش سفر کرده‌اند و صبح امروز امکانات ورزشگاه پوریای ولی تالش ملقب به قلعه عقاب‌ها را مورد بازبینی قرار دادند تا در صورت امکان مجوز برگزاری بازی های خانگی چوکا در تالش فراهم شود.

دیدگاه‌ها