کد خبر : 1828063 | 17 خرداد 1401 ساعت 17:26 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

تکلیف دوران بعد از بازنشستگی زلاتان معلوم شد

زلاتان ابراهیموویچ آماده تمدید قرارداد یک ساله با میلان است، اما در عین حال او در حال برنامه ریزی برای دوران پس از بازنشستگی خود است.

تکلیف دوران بعد از بازنشستگی زلاتان معلوم شد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 40 ساله سوئدی اخیراً تحت عمل جراحی روی زانویش قرار گرفت که او را تا ژانویه از میادین دور نگه می‌دارد، اما روسونری همچنان می‌خواهد این مهاجم را حفظ کند و به همین دلیل او طی روزهای آینده قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید خواهد کرد. ابراهیموویچ در 23 بازی این فصل سری آ 8 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد.

1716995

در همین راستا گاتزتا دلو اسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که ابراهیموویچ در حال برنامه ریزی برای آینده است و ظاهراً با اتحادیه فوتبال سوئد در مورد بر عهده گرفتن یک نقش به توافق شفاهی رسیده و می‌خواهد نماینده(مدیر برنامه) این نهاد لقب بگیرد. اگرچه این نقش عملیاتی مانند مدیر تیم بودن نخواهد بود، اما به او اجازه می‌دهد تا سال‌های آینده در کنار تیم ملی سوئد همچنان با فوتبال ارتباط داشته باشد.

از طرف دیگر بسیاری انتظار دارند که ابراهیموویچ پس از پایان دوران حضورش در میلان به امپراتوری مینو رایولا بپیوندد و در نقش مدیر برنامه یا همان ایجنت فعالیت کند. رایولا چندی پیش در کمال ناباوری درگذشت و اصلا بعید نیست که طی سال‌های آینده یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تحت قرارداد او یعنی زلاتان ابراهیموویچ جایش را بگیرد. پیش از این نیز برخی گزارش‌ها حکایت از آن داشت که ستاره سوئدی به کار در این زمینه بیشتر از مربیگری فوتبال علاقه‌مند است و ترجیح می‌دهد بعد از پایان دوران حرفه‌ای خود پا به عرصه ایجنتی بگذارد‌.
 

1710119

دیدگاه‌ها