کد خبر : 1828076 | 17 خرداد 1401 ساعت 18:50 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلاد عبادی‌پور در نقش دستیار عطایی (عکس)

میلاد عبادی‌پور با تجربه‌ترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در مقطع کنونی محسوب می‌شود.

میلاد عبادی‌پور در نقش دستیار عطایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سروقامتان والیبال ایران بامداد فردا نخستین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی 2022 را انجام خواهند داد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی به مصاف یک تیم آسیایی دیگر یعنی چین خواهند رفت.

تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی کاملا جوان شده پا به رقابت‌های لیگ ملت‌ها می‌گذارد. دیگر خبری از ستاره‌هایی نظیر سعید معروف، سید محمد موسوی و امیر غفور در ترکیب تیم ملی نیست و به نوعی می‌توان گفت که تیم ملی والیبال ایران به شکل قابل توجهی پوست اندازی کرده است.

1719810

اما در میان تمام بازیکنان تیم ملی یک نفر با تجربه‌تر از سایرین است و از نسل قبلی والیبال ایران همچنان باقی‌مانده است. میلاد عبادی‌پور که چند سالی است در تمام رقابت‌های مهم در ترکیب تیم ملی حضور داشته و اتفاقاً یک مهره بدون جانشین برای تمام مربیان در این سال‌ها بوده است.

قطعاً عبادی‌پور علاوه بر مسائل فنی در بحث رهبری تیم ملی نیز نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد و بهروز عطایی از این حیث نیز روی این ستاره با تجربه حساب ویژه‌ای باز می‌کند؛ همان‌طور که در تمرینات تیم ملی نیز مشخص است و عبادی پور توصیه‌های ویژه‌ای به والیبالیست‌های جوان‌تر انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها