کد خبر : 1828079 | 17 خرداد 1401 ساعت 19:20 | 48.7K بازدید | 8 دیدگاه

پاسخ منفی مورینیو به پیشنهاد وسوسه‌انگیز

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم هیچ برنامه‌ای برای ترک این تیم و هدایت پاری‌سن ژرمن ندارد.

پاسخ منفی مورینیو به پیشنهاد وسوسه‌انگیز

به گزارش "ورزش سه" کمتر از دو هفته پیش بود که رم در فینال رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا مقابل فاینورد قرار گرفت و در نهایت موفق شد با تک گل نیکولو زانیولو حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این اولین جام اروپایی جالوروسی از سال 1961 به حساب می‌آمد و علاوه بر این باعث شد که یک رکورد ویژه به نام ژوزه مورینیو به ثبت برسد. در واقع سرمربی پرتغالی به اولین فردی تبدیل شد که سه جام معتبر فوتبال باشگاهی اروپایی یعنی لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس را فتح کرده است.

مورینیو در حالی موفق شده جالوروسی را به این موفقیت قابل توجه برساند که عملکرد این سرمربی پرتغالی در سال‌های اخیر زیر سوال رفته بود. او در قامت سرمربی‌گری تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام نتوانست انتظارات را برآورده کند؛ تا جایی که حتی بسیاری معتقد بودند دوران سرمربی پرتغالی به پایان رسیده اما مورینیو در این فصل یک بار دیگر نشان داد که همچنان می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

1716837

به نظر می‌رسد مائوریسیو پوچتینو آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن ژرمن را پشت سر می‌گذارد و به احتمال فراوان سرمربی آرژانتینی در پایان فصل از هدایت پی‌اس‌جی کنار گذاشته خواهد شد. در همین راستا طی روزهای اخیر از ژوزه مورینیو به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی پوچتینو نام برده شد اما حالا خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شده که آقای خاص هیچ برنامه‌ای برای ترک رم ندارد و به پروژه این باشگاه پایبند است. مورینیو نمی‌خواهد به پاری‌سن ژرمن نقل مکان کند و رویاهای بزرگی در جالوروسی دارد.

دیدگاه‌ها