کد خبر : 1828080 | 17 خرداد 1401 ساعت 19:20 | 27.1K بازدید | 8 دیدگاه

خوزه آنتونیو کاماچو:

نیامدن امباپه؟ رئال مادرید فراتر از یک باشگاه است

خوزه آنتونیو کاماچو، سرمربی سابق رئال مادرید مدعی شد سیاست باشگاه پاری‌سن ژرمن منجر به ماندن کیلیان امباپه شده است.

نیامدن امباپه؟ رئال مادرید فراتر از یک باشگاه است

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دو هفته پیش با یک قرارداد سه ساله و جدید با باشگاه پاری‌سن ژرمن، هواداران رئال مادرید و البته دنیای فوتبال را شوکه کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که همه در انتظار برگزاری مراسم معارفه کیلیان امباپه در استادیوم برنابئو بودند، اما او در روزهای پایانی نظر خود را تغییر داده و در پاریس ماندنی شد. حالا خوزه آنتونیو کاماچو در این‌رابطه صحبت کرده و تاکید کرد رئال مادرید مجموعه‌ای فراتر از یک باشگاه محسوب می‌شود.

1715913

خوزه آنتونیو کاماچو گفت: "تردیدی وجود ندارد که کیلیان امباپه با رئال مادرید به توافق رسیده بود، در نهایت فشارها باعث شد این بازیکن تصمیم خود را تغییر دهد. همه می‌دانستند که قرار است امباپه به مادرید بیاید، اما به مرور زمان باشگاه با سیاست‌های خود توانست نظر این بازیکن را تغییر دهد.

حالا کیلیان امباپه در مورد آینده خود تصمیم گرفته و من نمی‌دانم که ماندن در پاریس به سود او خواهد بود یا خیر. من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و کیلیان امباپه نیز بازیکن بزرگی است، اما رئال مادرید واقعا فراتر یک باشگاه محسوب می‌شود. ما خواهیم دید که آیا رئال مادرید همچنان برای جذب امباپه در آینده تلاش خواهد کرد یا نه. همه بازیکنان بزرگ در تیم‌های مهم بازی می‌کنند، اما سه سال زمان زیادی است و جریان فوتبال ادامه دارد."

دیدگاه‌ها