کد خبر : 1828088 | 17 خرداد 1401 ساعت 20:09 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی این هفته به پیکان لیست خرید می‌دهد

با اعلام مدیرعامل باشگاه پیکان مجتبی حسینی طی دو روز آینده لیست نفرات مد نظر خود برای فصل جدید را ارائه خواهد کرد.

حسینی این هفته به پیکان لیست خرید می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در شرایطی کار خود را برای فصل جدید استارت خواهد زد که برای دومین سال متوالی مجتبی حسینی را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود دارد. حسینی که فصل قبل با بازیکنان جوان و کم تجربه نتایج خوبی در پیکان به‌دست آورد حالا به ادامه ماجراجویی خود خواهد پرداخت.
بر اساس اعلام امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان مجتبی حسینی طی دو روز آینده جلسه‌ای را با مدیران باشگاه درباره لیست نفرات مورد نظرش برگزار خواهد کرد. حسینی در این جلسه قرار است لیست خرید خود را به مدیرعامل باشگاه ارائه کند تا عطابخش برای جذب آنها اقدام کند.
در چنین فضایی دغدغه اصلی مسئولان پیکان بالارفتن قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات است. این موضوع را مجتبی حسینی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما نیز اعلام کرد و حالا با انتقاد امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان هم مواجه شده است.

عطابخش در این خصوص گفت: «ما وارد بخش کاذب نقل و انتقالات نمی‌شویم. باید قبول کنیم تیم‌هایی مثل سپاهان، گل‌گهر، پرسپولیس، استقلال و فولاد خیلی پولدار هستند و بودجه زیادی برای تیم بستن دارند. آنها اکنون باید با هم برای جذب بازیکن رقابت کنند. سپس نوبت به تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، مس کرمان، مس رفسنجان، آلومینیوم، ملوان و ... می‌رسد که بودجه آنها هم از ما بالاتر است. در نهایت اگر بازیکنی در بازار بماند، پیکان در راستای سیاست جوانگرایی‌اش و روندی که برای آماده‌سازی و تقویت تیم با نفرات جوان دارد، برای جذب‌شان اقدام خواهد کرد.»

وی افزود: «شاید صرف استفاده از نفرات جوان در لیگ برتر پاسخگو نباشد. به همین دلیل باید از نفرات با تجربه هم استفاده کنیم. در بسیاری از مسابقات سال گذشته 3-4 بازیکن تیم امید ما در ترکیب اصلی پیکان قرار داشتند. امسال هم با تلفیقی از جوانان و تعداد کمی بازیکن با تجربه می‌خواهیم تیمی آماده کنیم تا بار دیگر نتایج آبرومندی در لیگ برتر به‌دست آوریم. نسبت به سال گذشته درصدی بودجه تیم افزایش خواهد یافت اما بودجه پیکان نسبت به تیم‌های دیگر قابل قیاس نیست. بودجه برخی باشگاه‌ها به حدی زیاد است که سر آدم سوت می‌کشد. می‌گویند فلان باشگاه 500 یا 600 میلیارد تومان بودجه دارد. واقعاً نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد که برخی باشگاه‌ها چنین هزینه‌هایی می‌کنند.»

دیدگاه‌ها