کد خبر : 1828115 | 17 خرداد 1401 ساعت 22:00 | 32.2K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ سائول نیگز از چلسی جدا شد

چلسی تمایلی به جذب دائمی سائول نیگز، هافبک اسپانیایی و 27 ساله خود نداشت.

رسمی؛ سائول نیگز از چلسی جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، در ساعات پایانی پنجره تابستانی سال گذشته بود که چلسی موفق به جذب سائول نیگز، هافبک خلاق اتلتیکومادرید شد. اما این بازیکن در طول فصل عملکرد چندان خوبی نداشته و در نهایت بعد از یک سال از چلسی جدا شد. بند خرید 35 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود داشت که توسط چلسی فعال نشد و در نهایت این هافبک 27 ساله و اسپانیایی چاره‌ای جز بازگشت به اتلتیکومادرید نداشت.

1719848

سائول نیگز در صفحه خود نوشت: "می‌خواهم به شما هواداران بگویم که در طول مدت این ماجراجویی چه حسی داشتم. شرایط برای من اصلا خوب شروع نشد. پس از مدت‌ها حضور در خانه، تغییر همه چیز آسان نبود، اما کم کم شرایط بهتر شد. از همه ارکان باشگاه تشکر می‌کنم که این امکان را برای من فراهم کردند تا با پیراهن آبی عناوین قهرمانی را کسب کنم. اما مهم‌تر از همه می‌خواستم از هم تیمی‌هایم تشکر کنم. آن‌ها نقش اساسی در دوران حضورم در چلسی داشتند و دلتنگ بازیکنان این تیم می‌شوم."

جالب اینجاست چلسی در سال‌های اخیر تجربه خوبی در جذب قرضی بازیکنان نداشته و به غیر از متئو کواچیچ، همه قراردادهای موقت این تیم مانند رادامل فالکائو، گونسالو هیگواین، الکساندر پاتو، مانیش، ریکاردو کوارشما و ... عملکرد خوبی در ترکیب این تیم ایفا نکردند.

دیدگاه‌ها