کد خبر : 1828116 | 17 خرداد 1401 ساعت 22:08 | 140.6K بازدید | 10 دیدگاه

فصلی که قهرمان شدیم را فراموش کنید

حسن‌زاده: برای نکونام در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم

پیشکسوت استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد سرمربی جدید آبی‌پوشان را با فرهاد مجیدی مقایسه نکنند.

حسن‌زاده: برای نکونام در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم

به گزارش ورزش سه، رضا حسن‌زاده که برای تماشای دیدار سایپا و شهرداری همدان در استادیوم حاضر شده بود در حاشیه این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی برای سایپا حساس است؛ بحث سقوط است. سایپا یک تیم قدمت دار در ایران و تهران است و ما خوشحال می‌شویم که این تیم بماند‌. به هر حال تیم تهرانی است و برای بازیکنان و بچه‌هایی که تهران کار می‌کنند خیلی خوب است.‌‌ با آمدن آقای درخشان شرایط تیم خیلی بهتر شده و فوتبال خیلی خوبی می‌بینیم. برای تیم شهرداری همدان شاید اهمیتی نداشته اما برای سایپا حساسیت خاصی دارد.

او در خصوص شرایط تیم استقلال بیان کرد: در ابتدا به همه هواداران، کادر مدیریتی، کادرفنی تبریک می‌گویم. اینطور قهرمان شدن خیلی لذت دارد. برای فرهاد آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در امارات نتیجه خوبی بگیرد و نشان بدهد مربیان خوب ایرانی دانش این را دارند که بتوانند خارج از ایران هم مربیگری کنند. با جدایی فرهاد شرایط برای گرفتن سرمربی عوض شده است؛ شاید مدیرعامل و هیئت مدیره تصمیم گرفته باشند که مربی خارجی یا ایرانی باشد اما شنیده‌ها می‌گوید مربی ایرانی و جواد نکونام است.

حسن‌زاده افزود: ما مربیان خیلی خوبی داریم؛ از جواد گرفته تا امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی، رضا عنایتی، محمود فکری که سرمایه‌های استقلال هستند و فرقی ندارد و اگر بیایند همه‌جوره مورد حمایت ما پیشکسوت‌ها و شاید طرفداران هستند.

وی با اشاره به شرایط سختی که برای سرمربی جدید استقلال وجود خواهد داشت: این وضعیت مقداری شرایط را سخت‌تر می‌کند؛ از این بابت که سال گذشته استقلال بدون باخت قهرمان شده است. اگر ما بخواهیم با یک باخت سرمربی جدید را با فرهاد مجیدی مقایسه کنیم اصلا خوب نیست؛ من از هواداران استقلال می‌خواهم هیچ‌وقت تیم امسال استقلال را با سال گذشته مقایسه نکنند. مسئله ما قهرمانی است و تفاوتی ندارد با یک یا دو باخت قهرمان شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: صد در صد درک و شعور هواداران ما خیلی بالا است و خودشان متوجه می‌شوند. زمانی که جواد نکونام به‌عنوان سرمربی معرفی شود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. البته ما می‌گوییم جواد اما ممکن است سرمربی شخص دیگری باشد؛ در آن صورت هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. مسئله ما حمایت کردن از تیم‌مان است و این کار را هم انجام می‌دهیم. فقط خواهشم از همه هواداران این است که هیچ‌وقت این تیم را با تیم فصل جدید استقلال مقایسه نکنند تا اتفاق و حاشیه خاصی به‌وجود نیاید.

او در واکنش به پستی که داریوش یزدانی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد گفت: من ندیدم. داریوش انسان و بازیکن بسیار خوبی است. من شرایط داریوش را خارج از ایران ندیده‌ام و سوابق سرمربیگری او را نمی‌دانم. برای او خارج از ایران موفقیت می‌کنم اما ما الان به گزینه‌هایی احتیاج داریم که نتایج و عملکرد آنها را دیده باشیم؛ مثل امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، علی منصوریان که شناخته شده هستند و جلسه می‌گذارند تا ببینند کدام ارجح‌تر است و او را جذب می‌کنند. در جریان مسائلی که داریوش مطرح کرده نیستم.

دیدگاه‌ها