کد خبر : 1828125 | 17 خرداد 1401 ساعت 23:05 | 85.1K بازدید | 17 دیدگاه

مودریچ به رئال مادرید بازیکن پیشنهاد داد

لورو مایر، هافبک جوان و کروات باشگاه رن، مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

مودریچ به رئال مادرید بازیکن پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، سن و سال بازیکنان بزرگ و پرافتخاری مانند لوکا مودریچ، کاسمیرو و تونی کروس در خط میانی رئال مادرید بالا رفته و مدیران این باشگاه از همین حالا در تلاش برای جذب هافبک‌های جدید و تازه نفس هستند. این تیم سال گذشته موفق به جذب ادوارد کاماوینگا شده و اورلین شوامنی، ستاره جوان موناکو نیز در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار گرفته است. اما حالا نشریه مارکا مدعی شد لوکا مودریچ به کارلو آنچلوتی پیشنهاد داده که برای جذب لورو مایر، ستاره جوان و خلاق باشگاه رن اقدام کند.

1719873

بدین‌ترتیب رن برای حفظ این بازیکن جوان و اهل کرواسی کار دشواری دارد و نام لورو مایر در لیست خرید کارلتو قرار گرفته است. باشگاه رن فصل گذشته عملکرد درخشانی داشته و در نهایت فصل را در جایگاه چهارم جدول به پایان رساند. لورو مایر نقش بزرگی در این موفقیت ایفا کرد و کادر فنی رئال مادرید این هافبک را جانشین بالقوه لوکا مودریچ  برای سال‌های آینده توصیف کرده‌اند.

جالب اینجاست خود لوکا مودریچ نیز لورو مایر را مورد تحسین قرار داده و حتی به مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیشنهاد داده اصلا در مورد جذب این هافبک جوان تردید نداشته باشند. به جز رئال مادرید، باشگاه‌های مانند لایپزیش و اتلتیکو مادرید نیز در حال بررسی شرایط جذب لورو مایر در فصل تابستان پیش رو هستند.

دیدگاه‌ها