کد خبر : 1828126 | 17 خرداد 1401 ساعت 23:19 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

تارتار به همه ما تبریک گفت!

قریشی: ۱۲ امتیاز از داوری ضرر کردیم

مدافع ذوب‌آهن تاکید دارد اشتباهات داوری طی دو فصل اخیر بیش از اندازه بوده است.

قریشی: ۱۲ امتیاز از داوری ضرر کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد قریشی درباره حضور ذوب‌آهن در رده هفتم جدول لیگ برتر و عملکرد بهتری که در دور برگشت داشتند، عنوان کرد: در نیم‌فصل اول به‌خاطر تغییراتی که در هیئت مدیره، کادر فنی و میان بازیکنان داشتیم، هماهنگی تیم کمی زمان برد ولی با صبری که مجموعه داشت، نیم‌فصل دوم شرایط عوض شد و توانستیم تیم را که دو سال پشت سرهم رتبه چهاردهم را کسب کرده بود، به رتبه هفتمی برسانیم. روند خیلی امیدوار کننده‌ای است و ان‌شاالله سال به سال بهتر شود و ذوب‌آهن به جایگاه خوبش برسد.

او که فصل فوتبالی خوبی را پشت سر گذاشت و عملکردش در خط دفاع قابل دفاع بود، ابراز کرد: این فصل فوتبالی را مدیون کل کادر فنی هستم و کسی که امسال خیلی به من کمک کرد حسین معمار بود. او برای تمام بچه‌های خط دفاع وقت گذاشت و این خیلی کمک کرد عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم که آقای معمار همیشه در فوتبال ایران باشد و به بچه‌ها کمک کند چون حضورش مفید است.

مدافع ذوب که تبحر خاصی در پرتاب اوت دارد، در این‌باره توضیح داد: اوت را که الان همه می‌اندازند و چیز خاصی نیست. یکی از ویژگی‌هایی که دارم پرتاب اوت بلند است. نشد که روی اوت بلند پاس گل بدهم ولی فصل بعد تلاش می‌کنم از این طریق مثمر‌ثمرتر باشم.

1636540

وی در مورد آسیبی که در دو فصل گذشته ذوب‌آهن از داوری خورد عنوان کرد: ما اصلا دلیلش را نمی‌دانیم. ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست که بگوییم داوران هر طور می‌خواهند سوت می‌زنند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و این اتفاقات ما را متعجب می‌کند. امسال ما ۱۲ امتیاز از داوری ضرر کردیم و خیلی روی جایگاهمان در جدول تاثیر داشت. داور هم انسان است و مثل ما بازیکنان حق اشتباه دارد ولی یک جاهایی بیش از حد بود. امیدوارم در فصل‌های بعد این اشتباهات به حداقل برسد تا حقی از تیمی ضایع نشود.

مدافع ذوب‌آهن در مورد بحث بودجه این باشگاه عنوان کرد: باید ببینیم خودمان را با چه تیم‌هایی مقایسه می‌کنیم و چه اهدافی داریم؛ اگر هدف ما این است جزو پنج تیم بالای جدول باشیم و خودمان را با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و مس رفسنجان مقایسه کنیم واقعا بودجه‌مان کم است و قابل مقایسه نیست. برای همین آقای تارتار بعد از بازی آخر و اینکه آن رتبه را به‌دست آوردیم، به همه بچه‌ها تبریک گفت. با این بودجه نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. فوتبال دارد به سمتی پیش می‌رود که هر تیمی بیشتر هزینه کند از آن طرف هم نتیجه بهتری می‌گیرد.

قریشی یادآور شد: امیدوارم امسال در بحث بودجه تغییر نگرش دهند چون ما تیم با استعدادی داریم و بچه‌ها همه خوب هستند و اگر به هماهنگی برسند، می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و اگر بحث بودجه مناسب باشد، ذوب‌آهن با خیال راحت‌تر به کار خودش ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها