کد خبر : 1828127 | 17 خرداد 1401 ساعت 23:25 | 26K بازدید | 15 دیدگاه

توافق خواهیم کرد؛

لواندوفسکی: به دنبال تنش نیستم، اما فقط جدایی!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ دوباره تاکید کرد به‌دنبال جدایی از این تیم است.

لواندوفسکی: به دنبال تنش نیستم، اما فقط جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد دوران درخشان و هشت‌ساله رابرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ رو به اتمام است و او به هیچ‌وجه تمایلی به ماندن در این باشگاه ندارد. رابرت لواندوفسکی در مصاحبه‌ای مدعی شد به‌دنبال افزایش تنش با باشگاه نیست و تصور می‌کند به‌زودی توافق با باشگاه بایرن مونیخ حاصل خواهد شد.

رابرت لواندوفسکی گفت: "این باشگاه و این شهر تبدیل به خانه برای من شده است. سال‌هاست که در مونیخ بسیار خوشحال هستم و افراد فوق العاده زیادی را در داخل و خارج از زمین ملاقات کردم. اما جدایی نیز بخشی از فوتبال است. من همیشه سعی کرده‌ام تمام تلاشم را برای بایرن انجام دهم تا بتوانم انتظارات تیم و هواداران را برآورده کنم. از هواداران بایرن تشکر می‌کنم، زیرا آنها همیشه از من حمایت کردند.

1717983

من به‌دنبال تشدید تنش نیستم. دنیای رسانه و دنیای واقعی فوتبال دو چیز متفاوت هستند. در رسانه‌ها همه چیز اغلب درباره شایعات و مسائل احساسی است. در دنیای واقعی فوتبال و در پنجره نقل و انتقالات، سکوت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل است که نمی‌خواهم آتش اختلافات را شعله ور کنم. برای بایرن مونیخ بهترین آرزوها را دارم و شک ندارم که مدیریت باشگاه نیز همین احساس را دارد. به همین دلیل من متقاعد شده‌ام که با هم به توافق دست خواهیم یافت.

عدم تلاش باشگاه برای تمدید قرارداد؟ من دیگر نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. من برای بایرن مونیخ به‌خاطر دستاوردهایی که در هشت سال گذشته به‌دست آورده‌ایم، احترام زیادی قائلم.

اظهارات دیروز در رسانه‌های لهستانی؟ این یک پادکست طولانی بود که هفته گذشته ضبط شد. ما 1.5 ساعت از جمله چند دقیقه در مورد فوتبال صحبت کردیم و منظور من از تحریف اظهاراتم نیز همین بود."

دیدگاه‌ها