کد خبر : 1828207 | 18 خرداد 1401 ساعت 14:20 | 21.4K بازدید | 6 دیدگاه

رئال برای او نجنگید

لواندوفسکی هرگز برای رئال گزینه شماره یک نبود

مدیر برنامه های سابق رابرت لواندوفسکی در مورد دلیل عدم انتقال این بازیکن به رئال صحبت کرد.

لواندوفسکی هرگز برای رئال گزینه شماره یک نبود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که در این تابستان روزهای بسیار مهم نقل و انتقالاتی در انتظار باشگاه بایرن مونیخ خواهد بود. بهترین بازیکن این تیم یعنی رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی از جمع باواریایی‌ها شده و فقط به بازی برای بارسلونا در فصل آینده فکر می کند. این در حالی است که بایرن تاکید دارد که قبل از پیدا کردن جانشین برای ستاره لهستانی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.

1716224

 

لواندوفسکی در سال های گذشته نیز قصد بازی در فوتبال اسپانیا را داشت و در آن مقطع رئال مادرید خواهان او بود. سزاری کوچارسکی، ایجنت سابق لواندوفسکی در این مورد به رادیو راک 1 کاتالونیا گفت:« بله، رئال مادرید در سال های پیش خواهان لواندوفسکی بود ولی هرگز وارد مذاکره جدی با دورتموند و سپس بایرن نشد. رابرت در هیچ لحظه ای به این درک نرسید که برای رئال گزینه شماره یک است و به همین دلیل انتقال عملی نشد. رئال حاضر نشد برای جذب رابرت بجنگد و مبارزه کند.»

1719660

 

کوچارسکی ادامه داد:« رابرت می خواهد در اسپانیا بازی کند و مدیران بایرن این را سال هاست که می دانند. بارسا یک تیم بسیار خوب است و شهر بارسلون نیز زیبا و محیطی عالی برای زندگی محسوب می شود. رابرت می خواهد برای اهدافش در فوتبال و زندگی بجنگد و موضعش را روشن و شفاف بیان کرده است. او انسانی باتجربه و بسیار قوی است. از زندگی در آلمان خسته شده و پس از 12 سال بازی و زندگی در این کشور، به دنبال چالشی جدید است. معتقدم باید به خواسته او احترام گذاشت.»

دیدگاه‌ها