کد خبر : 1828215 | 18 خرداد 1401 ساعت 15:37 | 33.1K بازدید | 10 دیدگاه

با تایید رئیس ختافه

عجیب ولی واقعی؛ بیل خودش را به ختافه پیشنهاد داد

مدیر باشگاه ختافه فاش کرد که با مدیر برنامه های گرت بیل صحبت کرده و ستاره ولزی قصد دارد برای این باشگاه بازی کند.

عجیب ولی واقعی؛ بیل خودش را به ختافه پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بیل با باشگاه رئال مادرید به‌صورت رسمی در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند پس از سال‌ها حضور در این تیم به‌عنوان بازیکن به باشگاه دیگری منتقل شود. 

1719421
 

این ستاره ولزی در چند فصل آخر حضورش در سانتیاگو برنابئو روزهای سختی را سپری کرد و مصدومیت‌های متعدد و رفتارهای عجیبی که این بازیکن از خودش نشان داد باعث شد که هواداران رئال موضع تندی علیه او بگیرند و مدیران و کادر فنی این تیم نیز چندان دل خوشی از او نداشته باشند. 
کارلو آنچلوتی که به‌نظر می‌رسید در ابتدای فصل بسیار روی این بازیکن حساب کرده، در چند ماه آخر تصمیم گرفت از او به‌عنوان بازیکن تعویضی هم استفاده نکند. 

1719419

 

بسیاری از رسانه‌ها در هفته‌های اخیر مدعی شده بودند که بیل تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته و در صورتی‌که تیم ملی ولز موفق به کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2022 قطر نشود، او بازنشستگی‌اش را اعلام خواهد کرد. 
بیل پیش از بازی برابر اوکراین در پلی‌آف جام جهانی در واکنش به این سوال که آیا چنین موضعی صحت دارد به خبرنگاران گفت:« نه، لزوما چنین تصمیمی ندارم. همان‌طور که پیش از این هم گفته بودم، تمرکز من در حال حاضر روی اتفاقاتی که ممکن است در آینده رخ دهد؛ نیست. ما بازی بسیار مهمی در پیش داریم و من نیازی به این ندارم که به موضوع دیگری فکر کنم یا نگران باشم.»
این بازیکن همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از باشگاه دیگری برای فصل آینده دریافت کرده یا خیر، با لبخندی معنادار اظهار داشت:« بله، من پیشنهادهای بسیاری از باشگاه‌های دیگر دارم.»

1720017

 

دقایقی پیش آنخل تورس رئیس باشگاه ختافه در مراسم رونمایی از پیراهن فصل بعد باشگاه کوچک حومه مادرید ادعای جالبی را مطرح کرد. او به خبرنگاران گفت که گرت بیل خودش را به ختافه پیشنهاد داده است:« 45 دقیقه پیش با جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل صحبت کردم و او این بازیکن را به ما پیشنهاد داد. بیل می خواهد برای ما بازی کند. باید این مساله را با مدیر ورزشی و هیئت مدیره باشگاه مطرح کنم و سپس تصمیم گیری خواهیم کرد.»

تورس روز گذشته در باشگاه رئال مادرید دیده شد و گفته می شود که در مورد جذب لوکا یوویچ و ماریانو دیاز با مدیران رئال جلسه داشته است. او در مورد خرید دائمی بورخا مایورال نیز گفت و گوهایی داشت.

دیدگاه‌ها