کد خبر : 1828223 | 18 خرداد 1401 ساعت 16:06 | 57.4K بازدید | 44 دیدگاه

اسماعیلی‌فر: خودم خواستم به پرسپولیس بیایم

دانیال اسماعیلی‌فر، سومین خرید سرخپوشان می‌گوید اکثر تیم‌های لیگ ایران خواهان او بودند و با تصمیم خودش پیراهن پرسپولیس را پوشیده است.

اسماعیلی‌فر: خودم خواستم به پرسپولیس بیایم

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیلی‌فر هنگام خروج از باشگاه پرسپولیس پس از امضای قرارداد در پاسخ به خبرنگاران گفت: خداراشکر مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس داشتیم به این نتیجه رسیدیم که دو سال با هم همکاری کنیم. امیدوارم در آینده اتفاقات سال‌های گذشته پرسپولیس تکرار شود و بتوانیم افتخار آفرینی کنیم.

او در مورد اینکه برای سفر به جام جهانی تلاش می‌کند بیان کرد: بالاخره در سپاهان هم باید از نظر فنی خودم را بالا می‌آوردم، اینجا هم همینطور است. مربی تیم ملی یک سری نقطه نظر دارد و باید خودم را به آنها نزدیک کنم وگرنه اگر در بارسلونا هم بازی کنم و از نقطه نظرات سرمربی تیم ملی دور باشم دعوتم نمی‌کند. سعی می‌کنم آن چیزی که کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس می‌خواهد نزدیک به هم باشد که من هم بتوانم به اهدافم برسم.

اسماعیلی‌فر در خصوص صحبت با گلمحمدی اظهار داشت: امروز صحبت کوتاهی با آقای گل‌محمدی راجع به شرایط تیم و چیزهایی که در آینده مدنظرشان است داشتیم و تنها همین صحبت کوتاه بود.

مدافع راست جدید پرسپولیس راجع به اینکه شایعه شده برای پیوستن به این تیم مدیربرنامه‌هایش را عوض کرده گفت: من برای آمدن به پرسپولیس مدیر برنامه‌هایم را عوض نکردم و این سوال را باید از کسی بپرسید که هیچ پیشنهادی نداشته باشد. اکثر تیم‌های ایران من را می‌خواستند و خواسته خودم بود که به پرسپولیس بیایم.

دیدگاه‌ها