کد خبر : 1828228 | 18 خرداد 1401 ساعت 16:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

در این چند سال 10 سال پیر شدم؛

مالکی: با سایپا هدف‌مان صعود به لیگ برتر بود، اما ...

هافبک جنوبی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژه مدیران باشگاه این تیم به لیگ برتر بازگردد.

مالکی: با سایپا هدف‌مان صعود به لیگ برتر بود، اما ...

به گزارش "ورزش سه"، حسین مالکی بازیکن با تجربه تیم فوتبال سایپا اگر نگوییم بهترین ولی یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصلی بود که سپری شد، البته نارنجی‌پوشان تهرانی با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کردند ولی درنهایت توانستند با کسب 40 امتیاز فصل را در رتبه سیزدهم خاتمه دهند.
حسین مالکی در گفتگویی با "ورزش سه" درباره شرایط سایپا در فصلی که روز گذشته با پیروزی برابر شهرداری همدان برای نارنجی‌پوشان تمام شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد:« ابتدای فصل آقای اخباری باتوجه به فرصت کم یکی دو هفته‌ای تیم را خوب جمع کردند و در ادامه آقای روانخواه هم زحمات زیادی کشیدند البته باید بگویم ابتدای فصل هدفمان صعود به لیگ برتر بود اما مشکلات گریبان ما را گرفت و در نهایت در لیگ یک ماندگار شدیم.»
سوال بعدی از مالکی در رابطه با تغییرات مدیریتی در راس باشگاه سایپا و تاثیرات آن بر عملکرد تیم بود و در این مورد بیان کرد:« تغییرات مدیریتی در باشگاه سایپا مشکلات زیادی را ایجاد کرد و بالطبع رسیدن به ثبات نیاز به زمان کافی دارد. شنیده‌ایم با حضور آقای تیموری مدیرعامل جدید کارخانه و آقای فراهانی مدیرعامل باشگاه، این عزیزان به دنبال رسیدگی به تیم و حل مشکلات هستند و قصد دارند با اختصاص بودجه و برنامه‌ریزی مناسب فصل آینده را پر قدرت آغاز کرده و شرایط تیم را بهبود ببخشند.»
وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: «آکادمی باشگاه سایپا از نظر من بسیار فعال‌تر و پویاتر از آکادمی استقلال و پرسپولیس بوده و بازیکنانی همچون ترابی، قلیزاده، انصاری‌فرد، جلالی، حسین‌زاده و خیلی از ستاره‌های لیگ و تیم‌ملی همگی خروجی پایه‌های باشگاه سایپا بوده‌اند و مجموعه فوتبال ایران باید قدر خدمتی که این باشگاه به فوتبال ما کرده را بداند.»
او ادامه داد: «شما ببینید چند تن از بازیکنان جوان سایپا در استقلال، قهرمان لیگ درخشیدند و حتی گل فینال حذفی را مهرداد عبدی از بازیکنان سابق سایپا برای نساجی به ثمر رساند. همچنین بازیکنان دیگری مثل مجید علیاری و... سرمایه‌‌ها و خروجی این باشگاه به فوتبال ایران بوده‌اند. باید بگویم واقعا جایگاه سایپا اینجایی که قرار گرفته نیست و نیازمند نگاه ویژه‌ای است.»

1720031

هافبک باتجربه سایپا در مورد حضور حمید درخشان به عنوان سرمربی در اواخر فصل گفت: « از زمانی که با ایشان آشنا شدم پی بردم که انسان بسیار باشخصیتی هستند. در هفته‌های پایانی بسیار زحمت کشیدند و خدا را شکر تیم در لیگ ماندگار شد. همچنین لازم است از زحمات آقایان اخباری و روانخواه نیز که در طول فصل هدایت تیم را برعهده داشتند تشکر کنم.»
مالکی که طی دو سال اخیر در سایپا عضویت داشته و پیش تر با شاهین طعم سقوط به لیگ دسته اول را چشیده است، در رابطه با سه سال اخیر زندگی حرفه‌ایش اینطور واکنش نشان داد: « در این چند فصل اخیر به اندازه ۱۰ سال پیر شده‌ام و باید بگویم نیم فصل امسال هم پیشنهادات مالی خوبی داشتم و می‌توانستم به راحتی از سایپا جدا شوم اما به خاطر باشگاه و آقای روانخواه ماندگار شدم و به تیم کمک کردم.»
بازیکن سابق شاهین بوشهر در مورد شرایط خودش و تیمش در فصل آینده نیز صحبت کرد و افزود: « امیدوارم که سایپا امسال برنامه ریزی مناسبی داشته باشد و تیم خوبی را روانه مسابقات کند. در مورد آینده خودم هم باید بگویم که با چند تیم مذاکره کردم و تا چند روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.»
هافبک باتجربه سایپا در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در مسیر جام‌جهانی، ابراز امیدواری کرد بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ملی‌پوشان تدارک دیده شود.

دیدگاه‌ها