کد خبر : 1828240 | 18 خرداد 1401 ساعت 18:14 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

سفره دل ستاره ایتالیایی باز شد؛

گتوزو متحول شده؛ زنان در هر زمینه بهتر از مردان هستند!

جنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی تاکید کرد نژادپرست نیست و فقط به فکر فعالیت در عرصه مربیگری خواهد بود.

گتوزو متحول شده؛ زنان در هر زمینه بهتر از مردان هستند!

به گزارش "ورزش سه"، جنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی برای حضور روی نیمکت والنسیا با مدیران این تیم توافق کرده است، اما بار دیگر به دلیل برخی اظهارات گذشته مورد انتقاد قرار گرفته و متهم به نژادپرستی و توهین به زنان شد. همین اتهامات یک سال پیش و زمانی که گتوزو در حال مذاکره با تاتنهام بود نیز به نوعی منجر به از دست رفتن این فرصت شغلی شد. اما حالا جنارو گتوزو به دفاع از خود پرداخته و صحبت های متفاوتی داشته است.

جنارو گتوزو گفت: "من فقط می خواهم کاری که دوست دارم را بی سر و صدا انجام دهم و فقط برای بابت عملکردم مورد قضاوت قرار بگیرم. زنان در هر زمینه ای بهتر از مردان عمل می کنند، هر چه زنان مسئولیت بیشتری داشته باشند، بهتر است. من با آنچه در 12 ماه گذشته از من توصیف شده است بسیار متفاوت هستم. افراد از نقل قول‌های گذشته من بدون دادن پیش زمینه استفاده می‌کنند و تنها هدف آنها نیز از بین بردن اعتبار یک شخص و یک زندگی است. 

1613420

من حسابی در شبکه های اجتماعی ندارم و همچنین نمی خواهم خیلی به آسانی مورد تحسین قرار بگیرم. من مردی هستم که کار می کند، همیشه کار کرده، بسیار سخت تلاش کرده و از زندگی به خاطر آنچه به من داده سپاسگزارم. هیچ کس را نمی توان برای رنگ پوستش قضاوت کرد. من بسیاری از سفیدپوستان را می شناسم که رفتار خوبی ندارند. باید با نژادپرستی مبارزه کرد. رنگ پوست برای من مهم نیست و مهم خود شخص، صداقت و وفاداری اوست.

پدرم یک سال و نیم در آلمان کار کرد و نیمی از خانواده من در سراسر جهان پراکنده شده اند. همه افراد نزدیک به سرتاسر دنیا رفته‌ و به دنبال فرصت‌هایی بودند که زندگی در کالابریا نمی‌توانست برایشان فراهم کند، پس من چگونه می‌توانم نژادپرست باشم؟"

جنارو گتوزو و حالا هنگام تماشای حادثه جو جردن دستیار مربی تاتنهام بیش از یک دهه پیش چه احساسی دارد؟ "من اشتباه کردم و احساس شرمندگی می کنم. کاری که من انجام دادم یک خطای غیرقابل توجیه بود. می توانم بگویم که این اتفاقات در زمین می افتد، اما من باز هم شرمنده هستم. من یک پسر 14 ساله دارم. آیا فکر می‌کنید هر بار که از من می‌پرسد چرا این کار را کردم، خجالت نمی‌کشم؟"

گتوزو در سال 2019 در پایان فصل از میلان با توافق دوجانبه از هم جدا شدند و این سرمربی از دستمزد ادامه قراردادش گذشت. گتوزو در این رابطه گفت: "از حدود 5.5 میلیون یورو گذشتم. بخشی از قراردادم بابت دستمزد کارکنانم که بیکار می‌شدند استفاده شد. مشکل بزرگی وجود نداشت و میلان زندگی من را تغییر داده است. 

1613419

نمی توانم فراموش کنم زمانی که با پیراهن روسونری، قهرمانی در اروپا در سال 1990 را با پدرم در خیابان ها جشن گرفتم. آن روز من خیلی احساس غرور کردم. من از میلان سپاسگزارم و به لطف این باشگاه آدم امروز هستم. نمی خواستم سربار باشم، بنابراین بی سر و صدا رفتم.

رابطه با کارلو آنچلوتی؟ من همیشه از کارلو حمایت می کنم، چطور ممکن است اینگونه نباشد؟ من زیر نظر کارلتو 11 جام کسب کردم. او استادی است که می تواند هر گروهی را مدیریت کند. او 30 سال است موفق می شود و حالا نیز خود را در رئال مادرید ثابت کرده است."

دیدگاه‌ها