کد خبر : 1828244 | 18 خرداد 1401 ساعت 19:20 | 25K بازدید | 7 دیدگاه

والبوئنا: از کریم کینه ندارم؛ توپ طلا حق اوست

ماتیو والبوئنا ملی‌پوش سابق فرانسه که کریم بنزما به اخاذی از او متهم شده بود می‌گوید از مهاجم رئال کینه‌ای ندارد و معتقد است او امسال شایسته به‌دست آوردن توپ طلا است.

والبوئنا: از کریم کینه ندارم؛ توپ طلا حق اوست

به گزارش "ورزش سه"، نام ماتیو والبوئنا ملی‌پوش سابق فرانسه با نام کریم بنزما گره خورده است. رابطه این دو مدتها در سرخط رسانه‌ها قرار داشت و بنزما در نهایت و بعد از یک دعوای حقوقی طولانی‌مدت به اخاذی از والبوئنا محکوم شد. والبوئنا اما حالا می‌گوید علیه کریم کینه‌ای ندارد و معتقد است او امسال شایسته دریافت توپ طلا است.

فصل 2021-2022 بهترین فصل حضور بنزما در رئال مادرید بود. کریم در این فصل 44 گل به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. بسیاری کریم بنزما را از نامزدهای اصلی توپ طلای امسال می‌دانند و والبوئنا هم می‌گوید از جمله این افراد است.

1718283

 

سال گذشته در جریان دادگاهی که برای رسیدگی به اتهامات بنزما در پرونده والبوئنا برگزار شد کریم محکوم شد اما در نهایت حکم حبس او تعلیق شد و بنزما به پرداخت جریمه‌ای 75هزار یورویی محکوم شد.

والبوئنا که این روزها در یونان برای باشگاه المپیاکوس بازی می‌کند گفت:" اینکه بگوییم بنزما شایسته دریافت توپ طلا نیست صادقانه نخواهد بود. بله، او شایسته این جایزه است. من می‌توانم در سطح ورزشی و بدون جانبداری قضاوت کنم و این برایم مایه خوشحالی است. هیچ مشکلی وجود ندارد".

والبوئنا می‌گوید پرونده او و بنزما حالا بسته شده و او دیگر علیه همبازی سابقش کینه‌ای به دل ندارد. والبوئنا در این باره گفت:" من کینه‌ای به دل ندارم و همیشه هر چه که باید را گفته‌ام. دوران سختی بود ولی من موفق شدم آن را پشت سر بگذارم. از این به بعد هر کسی مسیر زندگی خودش را پی می‌گیرد".

 

دیدگاه‌ها