کد خبر : 1828253 | 18 خرداد 1401 ساعت 20:40 | 24.6K بازدید | 5 دیدگاه

لینه‌کر: انگلیس بد بود و بهترین پاسور ما نیمکت‌‌نشین

گری لینه‌کر از گرت ساوت‌گیت، سرمربی‌انگلیس، به دلیل نیمکت‌نشین کردن ترنت الکساندر آرنولد در بازی مقابل آلمان به شدت انتقاد کرد.

لینه‌کر: انگلیس بد بود و بهترین پاسور ما نیمکت‌‌نشین

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه‌کر با انتقاد تند از گرت‌ ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بابت عدم استفاده از ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول در ترکیب سه‌شیرها در بازی دیشب مقابل آلمان، گفت درحالیکه بازیکنان انگلیس در جریان بازی نه می‌توانستند توپ را به هم پاس بدهند و نه قادر به خلق کوچکترین موقعیت گلزنی بودند نیمکت نشینی آرنولد از دید او بسیار عجیب بوده است.

1720056

انگلیس دیشب در چارچوب لیگ ملتهای اروپا در شهر مونیخ به مصاف آلمان رفت و به لطف پنالتی هری کین در دقیقه 88 از شکست گریخت. بسیاری از کارشناسان فوتبال انگلیس و از جمله گری لینه‌کر بعد از بازی دیشب معتقد بودند سه‌شیرها چه در دفاع و چه در حمله عملکرد ضعیفی داشتند.

در جریان شکست 1-0 انگلیس مقابل مجارستان آرنولد بازی را به عنوان دفاع راست آغاز کرد ولی در دقیقه 62 تعویض شد و جایش را به جیمز بازیکن چلسی داد. ساوت‌گیت در بازی مقابل آلمان از تریپیر در سمت چپ خط دفاعی و از واکر در سمت راست استفاده کرد و هر دوی آنها تا پایان در میدان بودند.

1720057

لینه‌کر با انتقاد از نیمکت‌نشین بودن آرنولد در این مسابقه در توییتی نوشت:" بازیکنان انگلیس در پاس دادن به یکدیگر هم مشکل دارند و نمی‌توانند هیچ موقعیتی خلق کنند. این در حالی است که بهترین پاسور فوتبال انگلیس روی نیمکت است. اگر مطمئن نیستید، منظورم ترنت الکساندر آرنولد است".

دیدگاه‌ها