کد خبر : 1828254 | 18 خرداد 1401 ساعت 20:30 | 32.2K بازدید | 3 دیدگاه

پس از قهرمانی در آسیا

کاشف امباپه سرمربی تیم قایدی و احمد نور شد

با اعلام فابریزیو رومانو، تیم فوتبال شباب الاهلی با لئوناردو ژاردیم برای حضور در این تیم به توافق رسید.

کاشف امباپه سرمربی تیم قایدی و احمد نور شد

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام و پس از اینکه در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون حضور لئوناردو ژاردیم در تیم شباب الاهلی منتشر شده بود، این اخبار رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و سرمربی سابق الهلال قرار است از فصل آینده روی نیمکت این تیم اماراتی بنشیند.

فابریزیو رومانو خبرنگار معروف و فعال در حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال با اعلام این خبر در صفحه توییتری خود نوشت: لئوناردو ژاردیم به تازگی قرارداد خود را به عنوان سرمربی جدید شباب الاهلی از امارات متحده عربی امضا کرده است. این قرارداد تا سال 2023 اعتبار دارد. ژاردیم به زودی به عنوان سرمربی جدید شباب الاهلی معرفی خواهد شد.

ژاردیم که سابقه حضور روی نیمکت تیم هایی چون اسپورتینگ لیسبون پرتغال و المپیاکوس یونان را در کارنامه دارد، به همراه موناکو به عنوان قهرمانی فوتبال فرانسه دست یافت و دستاورد بزرگ او، کشف ستاره ای به نام کیلین امباپه بود.

این سرمربی پرتغالی تابستان گذشته هدایت الهلال را برعهده گرفت و این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رساند اما چند ماه پیش به دلیل شکست در جام جهانی باشگاه ها، از کار برکنار شد و او حالا یک بار دیگر فرصت بازگشت به فوتبال آسیا را خواهد داشت.

مهدی قایدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ امارات هستند که تابستان گذشته راهی شباب الاهلی شدند. احمد نور عمدتا به عنوان یکی از مهره های اصلی در اندیشه های مهدی علی سرمربی این تیم حضور داشت اما قایدی فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد.

حالا و با تغییرات مهمی که روی نیمکت شباب الاهلی رخ داده، باید دید که آینده این دو بازیکن ایرانی چه خواهد شد. قایدی می تواند امیدوار باشد تا زیر نظر ژاردیم یک بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد.

دیدگاه‌ها