کد خبر : 1828266 | 18 خرداد 1401 ساعت 23:06 | 94.7K بازدید | 13 دیدگاه

رقیب «خوش‌تیپ» طارمی در لیست خرید کلوپ

داروین نونز، مهاجم بنفیکا، که یورگن کلوپ پیشتر از او به عنوان فوتبالیست خوش‌تیپ یاد کرده بود حالا جدی‌ترین انتخاب لیورپول برای پر کردن جای خالی سادیو مانه است.

رقیب «خوش‌تیپ» طارمی در لیست خرید کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونز مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه بنفیکای پرتغال پیشتر از سوی یورگن کلوپ به خاطر چهره‌اش مورد ستایش قرار گرفته بود. با اینکه لوئیس سوارز هموطن نونز در زمان حضور در بارسلونا به مدیران باشگاه پیشنهاد داده بود برای جذب او اقدام کنند ولی کاتالانها به جذب مهاجم اهل اروگوئه علاقه‌ای نشان ندادند تا حالا بعد از قطعی شدن جدایی سادیو مانه، نونز اصلی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی لیورپول باشد.

1720075

لیورپول آماده است تا با شکستن رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه برای جذب نونز 100 میلیون یورو بپردازد. نونز که ملی‌پوش اروگوئه‌ای است تا سه سال پیش فوتبال را در لیگ دسته دوی اسپانیا دنبال می‌‌کرد ولی حالا در آستانه تبدیل شدن به یکی از امیدهای اصلی خط حمله لیورپول قرار دارد.

داروین نونز از زمان پیوستن به بنفیکا آنچنان درخشان ظاهر شده که علاوه بر کلوپ، باشگاه‌های نامدار دیگری مثل منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید هم به دنبال جذب او هستند. این مهاجم 22ساله فصل گذشته در 38 بازی برای بنفیکا 32 گل به ثمر رساند. اگر گلزنی‌های او نبود بنفیکا به زحمت می‌توانست جایگاه سوم لیگ پرتغال را به خود اختصاص دهد.

نونز در فصل گذشته رقیب مهدی طارمی در لیگ پرتغال بود و در نهایت موفق شد با به ثمر رساندن 26 گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد. طارمی در نهایت از داروین نونز جا ماند و با 20 گل زده در جایگاه دوم بهترین گلزنان لیگ پرتغال ایستاد.

شش گل دیگر از 32 گل فصل گذشته نونز در لیگ قهرمانان به ثمر رسید و از قضا او در دیدارهای بنفیکا مقابل لیورپول دو بار دروازه شاگردان کلوپ را باز کرد.

1720076

یکی از گلهایی که نونز امسال در مقابل لیورپول به ثمر رساند.

این روزها که نام داروین نونز به عنوان نامزد پیوستن به لیورپول مطرح شده صحبتهای چندی پیش یورگن کلوپ درباره او بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است. کلوپ پیش از دیدار دو تیم در آنفیلد در چارچوب لیگ قهرمانان گفته بود:" پسر خیلی خوش‌تیپیه، نه؟ بازیکن خوبی هم هست. خیلی خوب. خیلی خوب. من این رو قبلا هم می‌دونستم ولی در بازی رفت مقابل تیم ما خیلی خوب کار کرد و در نبرد با ابراهیما کوناته عالی بود".

دیدگاه‌ها